- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Máte zkušenosti z mezinárodního prostředí? Pohybujete se v oblasti podpory obchodu nebo obdobného oddělení ve výrobní společnosti?
Cítíte se dobře při koordinaci aktivit spojených s jednáními v úrovni manažerů a ředitelů?
Pak hledáme právě vás!
Pro obchodní úsek v rámci skupiny TEDOM hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á zajistí plynulý chod úseku v rámci celé skupiny.
Co bude vaší náplní práce?
o Podpora procesního řízení obchodního oddělení
o Procesní dohled nad zadáváním dat do interních systémů
o Kontrola evidence obchodních příležitostí
o Příprava podkladů pro vyplácení obchodních bonusů
o Koordinace při přípravě reportingů za obchodní oddělení
o Koordinace při přípravě dokumentů a podkladů pro porady obchodního oddělení skupiny TEDOM
o Kontrola plnění nápravných a preventivních opatření v integrovaném systému řízení
Co k této pozici budete potřebovat?
o SŠ, nejlépe ekonomického/obchodního směru
o Praxe na obdobné pozici podpory manažerů
o Základní znalost principů účetnictví
o Uživatelská znalost programů MS Office – Word, Excel, Power point
o AJ – min. na úrovni B2 (komunikace s obchodními zastoupeními v zahraničí)
o Výborné komunikační a organizační schopnosti
Co u vás oceníme?
o Pečlivost, samostatnost, koncepční přístup k práci
o Zkušenosti s aktivní účastí na interních jednání
Co vám za to můžeme nabídnout?
Flexibilní pracovní dobu, také pestrou náplň práce, při které můžete využít organizační schopnosti. Součástí pracovního vybavení pozice Asistent/ka obchodní divize je mobilní telefon a notebook. Nabídneme vám jazykové kurzy a další odborné vzdělávání. Využít můžete také zvýhodněné služby našeho mobilního operátora a zvýhodněné ceny služeb a produktů u našich smluvních partnerů. 25 dní dovolené, 3 dny zdravotního volna a příspěvek na stravování je u nás samozřejmostí.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.