- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce: Město Žatec
Popis činnosti pracovníka:
zpracovává roční plán činnosti kontrolního úseku
přípravu plánu projednává s vedoucím orgánu veřejné správy
provádí veřejnosprávní kontroly podle zákona o finanční kontrole a kontrolního řádu ve veřejné správě u příspěvkových organizací v působnosti města Žatec
provádí veřejnosprávní kontrolu u ostatních příjemců veřejné finanční podpory
provádí kontroly oprávněnosti výdajů a jejich zúčtování v kontrolovaných subjektech
zkoumá účelnost využití prostředků svěřených kontrolovaným subjektem
zpracovává návrhy na odstranění nedostatků a připravuje podklady vedení města k optimalizaci a k zefektivnění činnosti organizací a zařízení zřizovaných městem
určuje oblasti rizik a posuzuje jejich dopad na kontrolovanou oblast
podílí se na aplikaci právních norem do činnosti orgánu veřejné správy
zajišťuje konzultační činnost pro jednotlivé organizace a zařízení zřizované městem
zpracovává písemné zprávy o svých zjištěních z provedených kontrol
zpracovává a předkládá podklady a materiály na jednání rady města za úsek kontroly
přijímá, vyhodnocuje, předává a vyhotovuje odpovědi (rozhodnutí) na žádosti dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění, ve spolupráci s jednotlivými vedoucími (popř. zaměstnanci) a zodpovídá za jejich zveřejnění
zajišťuje kompletní agendu spojenou s GDPR při podaných oznámeních a následných zjištěných událostech až do předání DPO (pověřenec pro ochranu osobních údajů)
spolupracuje s vedoucím příslušného odboru na organizačním zajištění voleb a referenda
osobní příplatek + stabilizační příplatek
vzdělávání v rámci prohlubování kvalifikace
pravidelný růst platu
příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzděláván
příspěvek na vitaminové doplňky či očkování
příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
možnost účasti na sportovních turnajích v rámci reprezentace města Žatec,
společenské a kulturní aktivity
stabilní a profesionální zázemí
přátelský kolektiv
Písemné přihlášky včetně příloh doručí uchazeč na adresu:
Městský úřad Žatec
Útvar tajemníka úřadu
nám. Svobody 1, 438 01 Žatec
nebo osobně prostřednictvím podatelny Městského úřadu Žatec, nejpozději do 20.6.2022 do 14:30
Přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny. Obálku označte heslem Veřejnosprávní kontroly 06.
Více na stránkách www.mesto-zatec.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?