- 40 000 – 40 001 Kč
- Plný úvazek
Přijmeme spolehlivého a pracovitého zaměstnance na hlavní pracovní poměr; nabízíme vážným zájemcům
volnou pracovní pozici vrátný-operátor pro pracoviště v Kolíně. Práce je vhodná pro osoby OZP, možná je i formou občasné výpomoci (brigády) na celoroční dohodu o provedení práce.
Pracovní směny jsou plánovány v grafovém režimu (např. formát krátký, dlouhý týden).
Certifikát strážný pro výkon této práce je výhodou (nikoli okamžitou nástupní podmínkou; zaškolíme Vás a pomůžeme Vám příslušné oprávnění získat).
První kontakt:
Zájemci, kontaktujte nás pouze telefonicky p. Pokorného, tel.: zobrazit tel. číslo – po vyhodnocení obdržených nabídek proběhne s vybranými uchazeči pohovor osobně v Kolíně.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.