- 170 000 Kč
- Plný úvazek
CHARAKTERISTIKA: podpora uživatelů centrálních IT služeb/aplikací univerzity, vytváření uživatelské dokumentace a knowledge base, organizace školení uživatelů, vedení operátorů helpdesku, administrace helpdesk systému a souvisejících procesů. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: SŠ vzdělání, znalost AJ, analytické schopnosti, schopnost učit se práci s různými SW produkty a službami, přehled v ICT oblasti přehled v oblasti ICT (operační systémy, databáze, aplikace, datové sítě), dobrá znalost práce s PC, proaktivita, komunikativnost a samostatnost, příjemné a vstřícné vystupování, komunikační schopnosti, samostatnost, organizační schopnosti, přesnost, pečlivost. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.12.2022/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: tarifní mzda a mzdová třída B5 dle vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu.
Nabízené výhody: pružná prac. doba, ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení, jazykové kurzy, sportovní aktivity,…
Přihlášku se strukturovaným profesním životopisem a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 20.11.2022. Volné místo je od 21.10.2022 zveřejněno na úřední desce TU (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.