- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Oddělení hmotné nouze Odboru Kontaktní pracoviště Sokolov,
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Karlových Varech
Místo výkonu: Sokolov
ID místa: 11103533
Pracovní poměr na dobu určitou po dobu dočasné nepřítomnosti státního zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění).
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování agendy dávek pomoci v hmotné nouzi a plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů. Poskytování základního sociálního poradenství v oblasti nepojistných sociálních dávek a sociálních služeb. Komplexní zpracovávání žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů. Kontrola věcné a formální úplnosti, ověřování potvrzení a dokladů.
Kvalifikační a další požadavky:
• Minimálně vyšší odborné vzdělání
• Výborná uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Word a MS Excel
• Výborné komunikační dovednosti
• Odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
• Profesionální vystupování, psychická odolnost
• Znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvek z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 31. března 2023 včetně na emailovou adresu: e-mail přes .
https://admin-uradprace.mpsv.cz/web/cz/-/socialni-pracovnik-kop-sokolov-id-11103533–31–03–2023

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.