- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

CHARAKTERISTIKA: podpora uživatelů centrálních IT služeb/aplikací univerzity, vytváření uživatelské dokumentace a knowledge base, organizace školení uživatelů, administrace helpdesk systému a souvisejících procesů, po rozšíření oddělení předpoklad vedení operátorů helpdesku. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: SŠ vzdělání, znalost AJ, analytické schopnosti, schopnost učit se práci s různými SW produkty a službami, přehled v ICT oblasti přehled v oblasti ICT (operační systémy, databáze, aplikace, datové sítě), dobrá znalost práce s PC, proaktivita, komunikativnost a samostatnost, příjemné a vstřícné vystupování, komunikační schopnosti, samostatnost, organizační schopnosti, přesnost, pečlivost. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.9.2023/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: tarifní mzda a mzdová třída B5 dle vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu.
Zaměstnanecké výhody: pružná prac. doba, ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení, jazykové kurzy, sportovní aktivity,…
Přihlášku se strukturovaným profesním životopisem a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 13.7.2023. Volné místo je od 15.6.2023 zveřejněno na úřední desce TU (https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?