- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE:
vývoj nových výrobků dle požadavků marketingu a obchodního oddělení; testování receptur v laboratoři i ve výrobě; provádění laboratorních analýz vyvíjených výrobků; zavádění nových receptur do výroby; podpora ostatních oddělení výroby ve fázi vývoje a uvádění na trh nového výrobku; renovace a zlepšování stávajících výrobků z důvodu zvyšování kvality a snižování nákladů; příprava kompletní dokumentace k výrobku a surovinám; komunikace s dodavateli surovin a ostatními odděleními v závodě
POŽADUJEME:
Min. SŠ s maturitou (potravinářský, zemědělský obor) s následnou praxí nebo absolvent VŠ potravinářského směru (ideálně technologie výroby mléčných výrobků); analytické myšlení, znalost potravinářských procesů; AJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem); ochotu učit se novým věcem, komunikativního a týmového hráče; organizační schopnosti, systematičnost a důslednost; časovou flexibilitu během průběhu industriálních testů; znalost práce na PC (MS Office)
NABÍZÍME:
příležitost získat a rozvíjet zkušenosti ve stabilní mezinárodní společnosti; další profesní rozvoj a vzdělávání; práce na plný úvazek; 5 týdnů dovolené; výběr z benefitů Flexipass v hodnotě 12 000,– Kč/rok; roční bonus dle výsledků hospodaření firmy; sick days 3 dny/rok (zdravotní volno); odměna za doporučení nového zaměstnance 13 000 až 45 000 Kč; ochutnávka a konzumace našich výrobků dle interních pravidel; závodní stravování
První kontakt: TELEFONICKY (Po – Pá), e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.