- 35 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní zařazení:
pracovník v základní výchovné nepedagogické činnosti; přímá péče na oddělení; nepřetržitý provoz, (pracovní poměr na dobu určitou s ev. možností prodloužení na dobu neurčitou)
Základní požadavky:
Minimálně střední vzdělání s výučním listem + akreditovaný kurz pro pracovníky v sociálních službách dle §37 vyhlášky č. 505/2006 (nebo podmínka absolvování kurzu po nástupu). Osobnostní předpoklady pro práci s osobami se zdravotním. Zdravotní způsobilost. Občanská bezúhonnost. Řidič (vozidla sk. B) – řízení služebních vozidel
Platové zařazení:
Dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách dle praxe a kariérního platového postupu. 5. – 7. PT: 19.090,– až 31.900,– Kč + mimotarifní složky platu, (7. PT ve specializované službě)
Dále nabízíme:
5 týdnu řádné dovolené + 1 týden dodatkové dovolené, závodní stravování, profesní rozvoj, zvýhodněný mobilní tarif zaměstnance.
Předpokládaný nástup
Místo bude obsazeno na základě výsledku výběrového řízení, které proběhne dne 17.8.2022.
Přihlášky a výběrové řízení:
Uchazeči se mohou přihlásit písemnou formou na níže uvedenou adresu (průběžně). Náležitosti přihlášky a tiskopisy jsou uvedeny zde: http://www.uspza.cz/index.php?id=10532 Uchazeči obdrží informaci o zařazení/nezařazení
do výběrového řízení s termínem konání v pozvánce.
Bližší informace tel. poskytne v době PO – PÁ 8:00 – 14:00:
Bc. Radka Křivohlávková, tel. 534; zobrazit tel. číslo , Bc. Jaromír Fabián, tel.: zobrazit tel. číslo , Mobil: zobrazit tel. číslo
KONTAKTNÍ ADRESA:
DOMOV POD HRADEM ŽAMPACH, Žampach č.p. 1, Žamberk 564 01, TEL: ústředna: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
GSM ústředna: zobrazit tel. číslo FAX: zobrazit tel. číslo , E-mail: ředitel – podatelna domova:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?