Úředníci oddělení stavebního řádu

Cheb
29.000 – 41.000 Kč
Firma
Smluvní vztah

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa úředníka/úřednice oddělení stavebního řádu.

Druh práce: úředník/úřednice oddělení stavebního řádu
Platová třída: 11 (za podmínek splnění kvalifikačních požadavků)
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30–17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00–14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:

  • státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
  • věk minimálně 18 let
  • způsobilost k právním úkonům
  • bezúhonnost
  • ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:

  • splnění kvalifikačních požadavků pro výkon činností na stavebním úřadu dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb, stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů
  • dobré komunikační schopnosti
  • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
  • znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, v platném znění, a prováděcí vyhlášky ke stavebnímu zákonu, a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákona, ve znění pozdějších úprav
  • znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
  • do 6 měsíců po nástupu povinnost přihlásit se ke zkoušce zvláštní odborné způsobilosti
  • uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:

  • praxe v územní samosprávě
  • řidičské oprávnění skupiny B.

Nabízíme:

  • pět týdnů dovolené
  • pružná pracovní doba
  • zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, 5 dnů indispozičního volna)
  • profesní růst a prohlubování znalostí
  • týmová práce v kolektivu, vzájemná podpora
  • možnost získání služebního bytu.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:

  • vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
  • strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 13. září 2024 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Bližší informace o pracovní pozici lze získat u vedoucího odboru stavebního a životního prostředí Ing. Jaroslava Šinky, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail e-mail přes odpovědní formulář.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

FORNICA cosmetics s.r.o. | FORNICA cosmetics s.r.o. | Sokolov Sokolov
  • 32 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 1. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
AJK CZ s.r.o. | AJK CZ s.r.o. | Roudnice Roudnice
  • 28 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. září
Gi Group Czech Republic, s.r.o. | Gi Group Czech Republic, s.r… | Opava Opava
  • 29 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

na dobu neurčitou zájem