- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě.
situaci, analýz této situace a poskytování navazujícího sociálního poradenství k jejímu
řešení. Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.
správnost, má odpovědnost za zadávání komplexních informací do informačních systémů,
vede evidenci žádostí, zpracovává rozhodnutí o dávce, zpracovává řádné i mimořádné
výplaty dávek hmotné nouze, poskytuje pomoc a podporu fyzickým osobám se sociálně
zdravtotními problémy, poskytuje základní sociální poradenství o možnostech řešení
nepříznivé zdravotní a sociální situace klienta, provádí sociální šetření za účelem
ověřování skutečností rozhodných pro nárok na dávky hmotné nouze, kontroluje splnění
nároku na dávky, odborně zpracovává zvlášť složité a sporné případy, vyřizuje
korespondenci týkající se klientů hmotné nouze, provádí odbornou poradenskou činnost
pro žadatele o dávky
Kvalifikační a další požadavky:
Vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona], tj.
vzdělání vyšší odborné nebo bakalářský studijní program. Služebním předpisem Úřadu práce
České republiky č. 7/2017 je tato podmínka upřesněna a je vyžadováno odborné zaměření
vzdělání:
podle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a
jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, v oborech vzdělání
zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a
humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo
doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální
pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku,
akreditovaném podle zákona č.111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění
dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději
do 7. června 2021 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes nebo
písemně na adresu:
Úřad práce České republiky
Krajská pobočka v Příbrami
Kontaktní pracoviště Nymburk
Dělnická 402/4
288 19 Nymburk
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění
požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na
výběrovém řízení

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.