- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Požadavky: minimálně vysokoškolské magisterské vzdělání (Ing.) se zaměřením v oboru Podniková ekonomika, Ekonomika a management, Finance podniku a další příbuzné obory; zkušenosti z podnikové praxe související s ekonomikou podniku / finančním řízením a plánováním podmínkou; základní přehled principů oceňování podniků a podnikových kombinací; základní přehled české legislativy, vč. daňové problematiky; dobrá znalost MS Office (Word, Excel); analytické myšlení, kreativita, pečlivost; schopnost pracovat samostatně i v týmu; občanská a morální bezúhonnost; aktivní řízení motorových vozidel, sk. B; znalost anglického jazyka.
Uvítáme, ale není podmínkou: zkušenost se zpracováním znaleckých posudků (odhadů) v oboru ekonomika výhodou; znalec v oboru ekonomika velkou výhodou (specializace týkající se podniků a ocenění jeho dílčích částí).
Hlavní náplň činností: zpracovává znalecké posudky; rozbor finanční situace posuzovaných podniků, zpracování finanční a strategické analýzy; zpracování finančních plánů podniků; práce s podkladovými materiály (soudní spisy, veřejně dostupné materiály), analýza rozboru zpracovávaného posudku, příprava a diskuse závěrů; práce v týmu.
Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou- 1 rok s perspektivou prodloužení na dobu neurčitou; příjemné pracovní prostředí; 6 týdnů dovolené; adekvátní platové ohodnocení s ohledem na již dané pracovní zkušenosti; nárok na Flexi passy / příspěvek na penzijní připojištění po prvním odpracovaném roce; dotované stravování; mateřská škola.
Požadované doklady: přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách školy www.vstecb.cz, příp. na kontaktním e-mailu); strukturovaný profesní životopis (Europass); ověřené kopie dokladů o absolvování vysoké školy.
Termín pro podání přihlášky: do 30.4.2022.
Kontaktní osoba: Ing. Eva Slabší tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?