- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
předpisem.
je součástí tohoto inzerátu.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb. o katalogu prací ve veřejných
službách a správě – 10. platová třída.
Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoníkem práce, ve znění pozdějších právních předpisů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších právních předpisů.
DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku do veřejné výzvy a popis pracovního místa nalezne uchazeč na stránkách obce
https://www.bykov-larysov.cz/, nebo si je může vyzvednout u starostky OÚ Býkov-Láryšov.
Do veřejné výzvy se nelze přihlásit elektronicky. Vyhlašovatel veřejné výzvy si vymiňuje právo
nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a zrušit veřejnou výzvu v jejím průběhu a bez uvedení důvodu.
Přihlášky zasílejte do 28.2.2023 do 12,00 hod. na OÚ Býkov-Láryšov, k rukám starostky, Býkov 68, 794 01 Býkov-Láryšov.
Obálku označte „Veřejná výzva účetní a administrativní pracovník – NEOTVÍRAT“.
Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Marcela Nytrová, starostka obce Býkov-Láryšov, tel. zobrazit tel. číslo nebo
Zuzana Rozsypalová, účetní a administrativní pracovnice, tel. zobrazit tel. číslo .
Po ukončení veřejné výzvy budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 13.2.2023
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?