Protokolující úřednice/protokolující úředník Vrchního soudu v Olomouci

Olomouc
29.120 – 33.220 Kč

Předseda Vrchního soudu v Olomouci vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice protokolující úřednice/protokolující úředník Vrchního soudu v Olomouci.

Pracovní náplň:

  • zajišťování přípravy a průběhu soudního jednání a s tím spojené práce, spočívající zejména v předvolávání účastníků k jednání, zapisování průběhu jednání,
  • samostatné zajišťování protokolace soudního řízení podle předpisů upravujících trestní řízení spojené s osobní odpovědností za věcnou správnost protokolace a určování její struktury a rozsahu s ohledem na povahu soudního řízení,
  • provádí písařské práce a sepisuje protokoly o úkonech soudu,
  • vyhotovování, vypravování a zveřejňování rozhodnutí na webu, odesílání písemností datovou schránkou,
  • provádí anonymizaci písemností.

Předpokládaný nástup: od 1. 1. 2026 (dle dohody)

Požadavky na uchazeče:

  • státní občanství ČR
  • bezúhonnost
  • ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou (nejlépe ekonomického směru)
  • osvědčení o složení odborné zkoušky pro protokolující úřednice/protokolující úředníky
  • znalost práce na PC

Termín pro podání přihlášky: do 21. 11. 2025 včetně (rozhoduje datum poštovního razítka); přihlášky s pozdějším datem nebudou do výběrového řízení zahrnuty.

Přihlášky zasílejte na adresu:
Vrchní soud v Olomouci

  • personální oddělení

Masarykova třída 609/1
779 00 Olomouc

Přílohou přihlášky bude:

  • strukturovaný profesní životopis,
  • ověřené doklady o ukončeném vzdělání
  • ověřenou kopii osvědčení o složení odborné zkoušky pro protokolující úřednice/protokolující úředníky
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší dvou měsíců.

Pracovní poměr:

  • pracovní poměr s čtyřměsíční zkušební dobou na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou
  • pružná pracovní doba

Platové zařazení:
9. platová třída (příloha č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, dle započitatelné praxe od 29.120,–Kč – 33.220,– Kč).

Informace o průběhu výběrového řízení:
Uchazeči/uchazečky na pozici protokolující úřednice/protokolující úředníky splňující stanovené požadavky, kteří ve stanovené lhůtě předloží všechny podklady, budou vyzváni k osobnímu pohovoru.

Osobní údaje, poskytnuté uchazečem v rámci přihlášky, budou zpracovávány po dobu výběrového řízení.

Předseda vrchního soudu si vyhrazuje možnost zrušit vyhlášené výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu a současně možnost nevybrat žádného z uchazečů.

Tato nabídka není návrhem na uzavření smlouvy o pracovním poměru a nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Old House Capital, a.s. | Old House Capital, a.s. | Olomouc Olomouc
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Arcibiskupství olomoucké | Arcibiskupství olomoucké | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., Old House Capital, a.s., Proveon, a.s., nextbike Czech Republic s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Moravské potravinářské strojírny, a.s., ARCgroup s.r.o., Arcibiskupství olomoucké, Česká spořitelna, a.s., Bergasto a.s., Modivo Czech, s.r.o., LH Revital s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Logistik / Logistička, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Pracovník / pracovnice ve službách, Rozpočtář / Rozpočtářka, Obchodní manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Velká Bystřice, Neředín, Olomouc, Hejčín, Olomouc, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

na dobu neurčitou nabídka měsíční na dobu určitou