- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Druh práce: vedoucí Správního odboru
Místo výkonu práce: Špindlerův Mlýn
Platové podmínky: 10. platová třída (zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě)
Termín nástupu: 01.05.2025, popřípadě dohodou
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Lhůta pro podání přihlášek: do 20.03.2025 do 13:30 hodin
Požadované předpoklady pro výkon práce:
" fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let;
" je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
" je způsobilá k právním úkonům;
" je bezúhonná;
" ovládá jednací jazyk.
Jiné požadavky:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, popřípadě vyšší odborné vzdělání, ve studijním oboru veřejné správy nebo právnického směru,
" znalost správního řádu, znalost vedení evidence obyvatel,
" dobrá uživatelská znalost práce s PC,
" řídící, organizační a komunikativní schopnosti,
" alespoň 2 roky praxe jako vedoucí zaměstnanec nebo praxe ve veřejné správě,
" řidičský průkaz skupiny B.
Výhodou:
" zvláštní odborná způsobilost ve smyslu Vyhlášky č. 413/2024 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, zkoušce vstupního vzdělávání a náležitostech osvědčení o vzdělávání úředníků územních samosprávných celků,
" praxe na vedoucí pozici ve veřejné správě,
" znalosti a praktické zkušenosti v sociální oblasti a v oblasti vidimace a legalizace.
Přihlášku včetně požadovaných dokladů v uzavřené obálce výrazně označené slovy „Výběrové řízení VEDOUCÍ SPRÁVNÍHO ODBORU – NEOTVÍRAT“ je možno osobně doručit na podatelnu nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Špindlerův Mlýn, Špindlerův Mlýn 173, 543 51. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené na Městský úřad ve Špindlerově Mlýně nejpozději do 20.03.2025 do 13:30 hodin. Další informace podají osobně nebo telefonicky personalistka úřadu Helena Cermanová (tel. zobrazit tel. číslo ), popř. starosta města Martin Jandura (tel. zobrazit tel. číslo ).
Podrobné informace naleznete zde:
https://www.spindleruvmlyn.org/e_download.php?file=data/uredni_deska/obsah1855_1.pdf&original=16.%20V%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A9%20%C5%99%C3%ADzen%C3%AD%20-%20Ved.%20SO.pdf
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?