- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy

Požadavky na uchazeče:
• dosažené vzdělání: VŠ, VOŠ, SŠ v ekonomickém, technickém, stavebním nebo právním oboru
• zkušenosti v řízení obdobné organizace minimálně 5 let
• zkušenosti s vedením a řízením zaměstnanců (alespoň 50 lidí)
• zkušenosti s průběhem zadávání veřejných zakázek a výběrových řízení
• zkušenosti s nastavením kontrolních mechanizmů, se stanovením rizik a harmonogramů činností a se zajištěním smluvních vztahů
• manažerské, organizační a řídící schopnosti, komunikační a prezentační dovednosti
• znalost města Bílina a regionu
• uživatelská znalost práce s PC (s programy Excel, Word, Outlook, internet, znalost GIS výhodou)
• ochota dále se vzdělávat
• časová flexibilita a vysoké pracovní nasazení
• řidičský průkaz skupiny B (ostatní skupiny vítány)
• znalost světového jazyka vítána
• zkušenosti z podnikatelské sféry vítány
• je uplatňován § 303, odst. 4 ZP a zakázán § 304 ZP
• znalosti zákonů a dalších právních předpisů: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, č. 137/2006 Sb. o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů v souladu s vnitřními předpisy města
Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
• jméno, příjmení, titul uchazeče/uchazečky
• datum a místo narození
• státní příslušnost
• místo trvalého pobytu
• číslo občanského průkazu
• kontaktní telefon a e-mail
• datum a vlastnoruční podpis uchazeče/uchazečky
K přihlášce nutno doložit:
• profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech
• originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů (kopie žádosti, je-li teprve žádáno), ne starší tří měsíců
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• souhlas se zpracováním, uchováváním a poskytnutím osobních údajů pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o zpracování osobních údajů
• návrh koncepce řízení a rozvoje příspěvkové organizace v krátkodobém, střednědobém a dlouhodobém horizontu (v rozsahu max. 3 strany formátu A4)
Dále nabízíme:
• plat podle právních předpisů platných pro příspěvkové organizace územních samosprávných celků (platová třída, příplatek za vedení, osobní příplatek, možnost mimořádných odměn v závislosti na dosažených výsledcích)
• zaměstnanecké benefity
• služební automobil a telefon
Lhůta pro podání přihlášky: přihláška musí být doručena nejpozději 14. srpna 2023 do 17:00 hodin
Způsob podání přihlášky: v obálce označené „VŘ – ředitel/ka MTSB – neotevírat“ doručit osobně do podatelny MěÚ Bílina nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo kdykoli výběrové řízení zrušit bez uvedení důvodů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?