- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Předpoklady:
-
způsobilost k právním úkonům,
-
bezúhonnost,
-
výborná znalost českého jazyka,
-
aktivní znalost jednoho světového jazyka (AJ, NJ, FJ),
-
vysoká úroveň vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu,
-
manažerské, organizační, řídící a komunikační schopnosti,
-
schopnost komunikace s odbornou veřejností a médii,
-
zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům,
-
analytické a koncepční myšlení,
-
ochota k dalšímu vzdělávání,
-
znalost práce na PC.
Požadavky:
-
ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (zaměřené na knihovnictví, informační studia či management v kultuře výhodou),
-
praxe v oboru knihovnictví nebo praxe v řídící činnosti v délce nejméně tři roky,
-
orientace v problematice současného českého knihovnictví a jeho aktuálních trendech,
-
orientace v problematice světového knihovnictví,
-
znalost knihovního zákona č. 257/2001 Sb. a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, vše ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
-
znalosti v oblasti získávání a administrace dotačních programů,
-
znalost informačních technologií používaných v oblasti knihovnictví výhodou,
-
řidičský průkaz skupiny B.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení, spolu s povinnými přílohami, zašlete na adresu: Městský úřad Písek, k rukám Ing. Lenky Nohejlové, personalistky, Velké náměstí 114/3, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MěÚ Písek nejpozději do 16.05.2024. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel. Za rozhodující se považuje termín přijetí na podatelně MěÚ Písek.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení KNIHOVNA – NEOTVÍRAT“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?