- Hradec Králové
- ALMET, a. s.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
O nás
Technické služby jsou organizační složkou města Břeclav. Chceme být zodpovědnou firmou, která hledí optimisticky do budoucnosti blízké i vzdálené a má pozitivní dopad na své zaměstnance, občany i návštěvníky města, kde působí. Snahou naší společnosti je zapojení se do každodenního života města.
Náplň práce:
- Řízení a organizace práce Technických služeb Břeclav, příspěvkové organizace města Břeclav
- Spoluvytváření vize organizace a naplnění jejího poslání
- Odpovědnost za dodržování legislativy a za ekonomické výsledky společnosti
- Systematické vedení kolektivu ke zvyšování kvality jejich práce
- Poskytování metodické pomoci
- Kontrolní činnost svých podřízených
- Spolupráce se zřizovatelem Městem Břeclav
Co od Vás očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání, nejméně 5 let praxe ve funkci vedoucího zaměstnance podmínkou
- Znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
- Znalost zákona č. 128/2000 Sb., zákona o obcích, ve znění pozdějších předpisů
- Znalost zákona č. 541/2020 Sb., zákona o odpadech, ve znění pozdějších předpisů
- Velmi dobrá znalost práce s PC
- Řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič)
- Zdvořilé vystupování, ochota k dalšímu vzdělávání, znalost cizího jazyka výhodou
Řízení příspěvkové organizace Města Břeclav, zahrnující tyto činnosti a požadavky:
- schopnost strategického uvažování
- odpovědnost za řádný chod celé organizace
- schopnost vedení lidí na velmi vysoké úrovni
- schopnost systematicky pracovat na zkvalitnění práce jednotlivců i kolektivu
- samostatnost, rozhodnost, důslednost, spolehlivost a přesnost, loajalitu
- psychickou odolnost, zvládání stresových a konfliktních situací
- velmi dobré manažerské, komunikační a argumentační schopnosti, logické uvažování, výborný time-management
- vstřícný přístup a proaktivní spolupráci při výkonu práce v rámci organizace, s Městem Břeclav i veřejností
- dobrou orientaci v řízení velké organizace, plánování a čerpání rozpočtu, správě majetku, v oblasti nových investic apod.
- odpovědnost za systematické rozvíjení osobnosti a znalostí svých i svých podřízených
- orientaci na výkon a výsledek činnosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- Nadstandardní platové ohodnocení v závislosti na délce odborné praxe a zkušeností, dle nařízení vlády č. 264/2022 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, zařazení do 12. platové třídy
- Příplatek za vedení až 20.000,-Kč měsíčně, osobní příplatek dle zkušeností a kvality odváděné práce
- Cílové odměny
- 25 dnů dovolené a 5 dnů placeného volna při zdravotní indispozici
- Finanční příspěvky na penzijní připojištění, sportovní a kulturní aktivity
- Mobilní telefon a zvýhodněný mobilní tarif pro rodinné příslušníky
- Stravenky
- Další profesní vzdělávání
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Studijní volno
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Zahraniční pracovní cesty
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Parkoviště