- Plný úvazek

Kdo jsme:
Jsme česko-americká společnost STRONG HAND EUROPE s.r.o. Jako jediná evropská pobočka americké společnosti STRONG HAND TOOLS, která vyvíjí a vyrábí unikátní svařovací stoly a upínací nářadí, samostatně zajišťujeme obchodní a logistické aktivity v rámci EU a částečně i mimo ni.
Rozšiřujeme náš rozvíjející se tým a hledáme pozitivního kolegu / kolegyni na pozici ASISTENT/KA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU.
Co u nás budeš dělat:
" Budeš mít na starosti zajištění nákupu zboží od zahraničních dodavatelů.
" Budeš se starat o plánování a monitoring skladových zásob.
" Budeš zpracovávat analýzy a vytvářet přehledy.
" Povedeš agendu spojenou s dovozem (celní řízení, zajištění přeprav atp.).
" Budeš jednat s dodavateli v angličtině.
Budeš potřebovat:
" Orientaci na cíl a odpovídající pracovní nasazení – aktivní přístup
" Komunikační a organizační schopnosti
" Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
" Samostatnost, spolehlivost, loajalita
" Počítačovou gramotnost (MS Office – zejména Excel, apod.)
" Orientace v problematice importu a mezinárodní přepravy výhodou.
Na co je možné se u nás těšit:
" Nabízíme zajímavou, samostatnou a různorodou práci.
" Poskytneme zázemí rostoucí prosperující společnosti.
" Motivující platové ohodnocení (fix + bonusy).
" Pracujeme v mladém, perspektivním kolektivu.
" Máme k dispozici podporu zkušených kolegů v ČR i USA, ochotných vždy pomoci.
" Možnost osobního růstu – získání profesních a odborných zkušeností.
Místo výkonu práce:
Třebíč
Kontakt:
Životopisy zasílejte na: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?