- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Nutnost přihlásit se do výběrového řízení.
Úřední deska – Detail – MCBS/2022/0022624/KUBA PMA (brno.cz)
Osobní příplatek po zkušební době. Jeho výše se odvíjí od výsledků odvedené práce a rozsahu zapracování.
CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍ NÁPLNĚ:
Náplní práce je provádění technického dozoru stavebníka při opravách bytových domů (jak samostatně tak i ve spolupráci s externími dozory). Organizování projektové přípravy pro realizaci oprav (spolupráce s externími projektanty, kontrola projektové dokumentace, kontrola soupisů prací, rozpočtů, výkazů výměr aj.). Vypracování posouzení stavebně technického stavu nemovitostí s odhadem nákladů na opravu/rekonstrukci. Přebírání prací, prověřování a zajišťování úplnosti dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace atd.
Osobní i písemné jednání s nájemníky v dotčených domech, administrativní práce spojené s výkonem svěřené agendy, plnění dalších svěřených úkolů v rámci odboru.
POŽADAVKY:
" min. středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví,
" praxe v oboru vítána (např. stavební mistr, stavbyvedoucí, projektant) nebo praxe ze správy bytových domů,
" autorizace ČKAIT velkou výhodou (nutná k výkonu technického dozoru stavebníka u staveb dle stavebního zákona),
" min. základní IT znalosti (Excel, Word), schopnost rychle se naučit ovládat i jiné aplikace, které jsou využívány v rámci ÚMČ Brno-střed,
" dobrá orientace ve stavební výkresové dokumentaci a schopnost orientovat se v položkových rozpočtech (zkušenosti s rozpočtovým programem Build Power nebo databází RTS výhodou),
" velmi dobré organizační dovednosti, samostatnost i schopnost pracovat v týmu,
" dobré komunikační schopnosti a asertivní jednání, rozhodnost, odolnost vůči stresu,
" smysl pro zodpovědnost a svědomitost,
" reprezentativní vystupování (v rámci výkonu práce je zaměstnanec v rámci veřejných jednání oficiálním zástupcem ÚMČ Brno-střed),
" morální bezúhonnost.
NABÍZÍME
" možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře, kurzy),
" zajímavou práci,
" mladý dynamický kolektiv,
" po zapracování zajímavé platové podmínky,
" výbornou dostupnost – pracoviště v centru Brna,
" 5 týdnů dovolené,
" 4 dny indispozičního volna (sick days),
" zvýhodněné vstupné na koupaliště Kraví hora, do Divadla Polárka a letního kina
" příspěvek na stravování – karta Ticket Restaurant Edenred,
" a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle Kolektivní smlouvy (např. příspěvek na kulturní akce a rekreaci – benefitní karta, příspěvek na rekreaci dítěte, odměna při životním výročí, odměna při pracovním výročí),
" jazykové kurzy angličtiny zdarma.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?