- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
[] Místo výkonu práce: Opletalova č.p. 699
407 22 Benešov nad Ploučnicí
Kvalifikační předpoklady: vzdělání ve smyslu § 7 odst. 1 zákona č. 563/2004, o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění.
Požadavky: organizační schopnosti a koncepční myšlení; dobrá znalost práce na PC, práce ve školním informační systému (Bakaláři, ŠkolaOnline, EduPage apod.); výborné komunikační schopnosti; samostatnost, spolehlivost; ochota se dále vzdělávat; občanská a morální bezúhonnost; etické, empatické a asertivní chování; znalost školské a pracovně právní legislativy; KONCEPCE školy krátkodobá, dlouhodobá; udržování výborných mezilidských vztahů; zodpovědnost, loajálnost; pozitivní přístup; pedagogický leadership.
Pracovní náplň: administrativní práce (zajištění suplování, rozvrhů, školní akce); adaptační program pro ZU; kontrolní činnost; žákovský parlament; teambuilding.
Výhody: vzdělávání v oblasti mentorské a koučovací podpory; zkušenost z řídící pozice
zkušenost s administraci dotačních a jiných výzev pro rozvoj školy.
Praxe: délka dosavadní pedagogické praxe není rozhodující.
Přihlášky: přihlášky do výběrového řízení (viz. příloha) posílejte výhradně písemně na adresu: Základní škola a Mateřská škola Benešov nad Ploučnicí, příspěvková organizace, Opletalova 699, 407 22 Benešov nad Ploučnicí. K přihlášce doplňte strukturovaný životopis a motivační dopis psaný rukou (v max. délce A4) obálku označte heslem „Neotvírat – výběrové řízení – zástupce ředitele“ do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené do 31. 7. 2025 (včetně).
Průběh výběrového řízení:
1. kolo (proběhne dne 15. 8. 2025)
Posouzení došlých přihlášek, vybraní uchazeči budou pozváni emailem k ústnímu pohovoru.
2. kolo (proběhne dne 22. 8. 2025)
Ústní pohovory s vybranými uchazeči se zaměřením na organizaci a provoz základní školy, znalost základní legislativy související s výchovně – vzdělávacím posláním školy.
Termín nástupu: Od 26. 8. 2025, popř. dle dohody.
Platové podmínky:
Řídí se zákoníkem práce v platném znění, nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění. Nástupní bonus ve výši 100 000 Kč (1. část vyplacena od skončení zkušební doby, 2. část v případě pokračování pracovního poměru). Příplatek za vedení, osobní příplatek. Uchazeč, který bude vybrán jako nejvhodnější, je povinen před uzavřením pracovního poměru doložit:
Úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání (diplom včetně vysvědčení o SZZ) ve smyslu § 7 odst. 1 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, v platném znění.
Doklad o průběhu zaměstnání a délce pedagogické praxe včetně pracovního zařízení (např. pracovní smlouvy, potvrzení zaměstnavatelů).
Výpis z rejstříku trestů (ne starší 2 měsíců)
Originál lékařského potvrzení o zdravotní způsobilosti pro dané pracovní místo (ne starší 2 měsíců).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv, a to i v jeho průběhu.
Konkrétní informace najdete na webu: www.zsbnpl.cz (v sekci „Nepřehlédněte“).
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.