- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: organizačně řídí Ekonomický útvar a přiděluje práci podřízeným zaměstnancům; odpovídá za rozpočtovou a plánovací činnost KaM JU; odpovídá za ekonomické zpracování hospodaření KaM JU; zajišťuje zaúčtování dokladů; provádí celkovou kontrolu účetnictví, správnosti zaúčtování a zůstatků na účtech KaM; zajišťuje zpracování výroční zprávy o hospodaření KaM JU; zajišťuje účetní kontrolu pokladny a skladového hospodářství KaM; odborně řídí účetní agendu KaM JU, odpovídá za statistické výstupy KaM; odpovídá za správnost účetních dokladů, uzávěrek, výkazů a jejich včasné předkládání na KaM; sleduje operativní evidenci hospodářské činnosti na útvarech KaM JU; odpovídá za správnost, provedení a úplnost inventarizace majetku KaM JU.
Požadujeme: vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání v oblasti ekonomika a management, trestní bezúhonnost; praxi v oblasti finančního účetnictví, znalost práce na PC (MS Office, zejm. MS Word a MS Excel); schopnost rychlého osvojení znalosti interních dokumentů a orientace v účetních systémech, samostatnost v jejich vyhledávání; samostatné rozhodování, spolehlivost, komunikativnost, nezávislost, objektivitu a pečlivost.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; práci v příjemném kolektivu; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup od: ihned nebo po dohodě.
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání s označením „Ekonom/ka KaM JU“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 16. 12. 2022. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.