- 42 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní náplň: organizačně řídí Ekonomický útvar a přiděluje práci podřízeným zaměstnancům; odpovídá za rozpočtovou a plánovací činnost KaM JU; odpovídá za ekonomické zpracování hospodaření KaM JU; zajišťuje zaúčtování dokladů; provádí celkovou kontrolu účetnictví, správnosti zaúčtování a zůstatků na účtech KaM; zajišťuje zpracování výroční zprávy o hospodaření KaM JU; zajišťuje účetní kontrolu pokladny a skladového hospodářství KaM; odborně řídí účetní agendu KaM JU, odpovídá za statistické výstupy KaM; odpovídá za správnost účetních dokladů, uzávěrek, výkazů a jejich včasné předkládání na KaM; sleduje operativní evidenci hospodářské činnosti na útvarech KaM JU; odpovídá za správnost, provedení a úplnost inventarizace majetku KaM JU.
Požadujeme: vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání v oblasti ekonomika a management, trestní bezúhonnost; praxi v oblasti finančního účetnictví, znalost práce na PC (MS Office, zejm. MS Word a MS Excel); schopnost rychlého osvojení znalosti interních dokumentů a orientace v účetních systémech, samostatnost v jejich vyhledávání; samostatné rozhodování, spolehlivost, komunikativnost, nezávislost, objektivitu a pečlivost.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; práci v příjemném kolektivu; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup od: ihned nebo po dohodě.
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok s tříměsíční zkušební dobou, s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání s označením „Ekonom/ka KaM JU“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 16. 12. 2022. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?