- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
místo výkonu práce : Krnov, okolí Ostravy
JSTE ORGANIZAČNĚ SCHOPNÝ A KOMUNIKATIVNÍ?
Neváhejte a začleňte se do našeho týmu, který má bezpečnost na našich komunikacích ve svých rukou.
Co bude Vaší náplní práce?
" Vedení střediska údržby silnic
" Vedení motivace podřízených pracovníků (cca 18členný tým)
" Dohled a zodpovědnost za zařízení ve výrobě
" Plánování údržby v dlouhodobém horizontu
" Spolupráce se smluvními dodavateli
" Dohled nad dodržováním BOZP
" Reportování ekonomických výsledků
Co od Vás očekáváme?
" SŠ/VŠ vzdělání technického směru
" Prokazatelnou praxi na obdobné pozici
" Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
" Zkušenost s vedením firmy
" Dynamická osobnost
" Aktivní a maximálně zodpovědný přístup k práci
" Vyjednávací schopnosti, komunikativnost, výborné organizační schopnosti, samostatnost a flexibilitu
" Odolnost vůči stresu
" Uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
" Řidičský průkaz sk. B
Co Vám za to nabízíme?
" Platové podmínky od 40.000,– Kč
Na co se můžete těšit?
o Zázemí stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
o Přátelské pracovní prostředí
o Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
o Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
o Služební auto
o Notebook, mobilní telefon
o Stravenky, čtvrtletní odměny, další benefity
Místo pracoviště: okolí Ostravy
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá rok, poté doba neurčitá
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail e-mail přes
Z : 20.6.2018
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?