Pracovní doba od 6:30 do 15:00 hod.
Požadujeme: střední odborné s maturitou, zkušenosti s nákupem a řízením zásob min. 3 roky, znalost nástrojů pro optimalizaci (ABC analýza), znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), zkušenost s OR výhodou, velmi dobré komunikační schopnosti, analytické myšlení, práce s daty, spolehlivost, samostatnost, týmovou spolupráci, aktivní znalost německého a anglického jazyka.
Náplň pracovní činnosti: zajištění nákupu materiálu/služeb ve správném množství, termínu, ceně a kvalitě v oblasti strojírenské výroby, správa dat v informačním systému OR (nákupní modul), aktivní spolupráce s dodavateli a kolegy, zpracování výběrových řízení, hodnocení dodavatelů, řízení zásob, hledání úsporných opatření, spolupráce při zavádění nových projektů do sériové výroby, aktivní spolupráce na plnění cílů a KPI ukazatelů, příprava dat pro potřeby reportingu (náklady, obraty, dosahy zásob).
Nabízíme: 4 týdny dovolené, 1 volný pátek v měsíci, podnikové stravování, zvýhodněné volání pro zaměstnance, pracovní/životní výročí, možnost ubytování, firemní akce.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. zobrazit tel. číslo (8:00–15:00 hod.) nebo e-mailem e-mail přes



