- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemnice Městského úřadu Dobřany vyhlašuje v souladu se zákonem 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen zákon o úřednících)
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 11/2023
na obsazení pozice úředníka ÚSC zařazeného do MěÚ Dobřany – referent/ka odboru kanceláře starosty Městského úřadu Dobřany
Sjednaný druh práce: sociální pracovník/pracovnice
Rámcová pracovní náplň:
Místo výkonu práce: správní obvod MěÚ Dobřany
Platová třída odpovídající druhu práce: 11. platová třída, dle NV č. 341/2017 Sb.
Datum nástupu: ihned nebo dle dohody
Trvání pracovního poměru: pracovní poměr na dobu neurčitou
Nabízíme: dobré platové podmínky. V případě dobrých pracovních výsledků čtvrtletní odměny, k dispozici IT vybavení a mobilní telefon
Další benefity: pro zaměstnance poskytujeme flexi-passy, stravné
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří splňují předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu ustanovení § 4 odst. 1 zákona, tj. úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
„Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování.
Jméno a příjmení, datum narození, vlastnoruční podpis“
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do čtvrtka 14. 12. 2023 (do 14.00 hod) buď osobně na podatelnu MěÚ Dobřany nebo poštou na adresu: MěÚ Dobřany, náměstí T.G.M. 1, 334 41 Dobřan
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?