- 20 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Tajemník úřadu vyhlašuje výběrové řízení č. 2/2022 na obsazení pracovního místa úředníka v rámci Úřadu městského obvodu Hrabová
Druh práce: sociální pracovník SPOD
Odbor úřadu: odbor sociální, organizační a vnitřních věcí
Zařazení: úředník
Místo výkonu práce: území městského obvodu Hrabová, pracoviště Bažanova 174/4, Ostrava-Hrabová.
Platové zařazení: 11. platová třída podle délky uznané praxe, v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, s možností přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů.
Délka pracovního poměru: doba neurčitá
Předpokládaný nástup: ihned po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody
problémů dětí spočívajících zejména v zanedbávání povinné školní docházky, zneužívání alkoholu a drog, páchání protiprávního jednání (trestná činnost a přestupky).
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.
Požadované vzdělání: dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění
pozdějších předpisů.
Jiné požadavky: – zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků (výhodou),
Požadované doklady: a) životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech,
Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze jej nahradit údaji uvedenými v životopise, v průvodním dopisu apod.
Lhůta pro podání 06.01.2023 do 11:00 hodin, přihlášky doručené po tomto datu
přihlášky: nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Způsob a místo podání: poštou nebo osobním doručením na podatelnu Úřadu městského obvodu Hrabová, Bažanova 174/4, Ostrava-Hrabová, v zalepené obálce s uvedením adresy uchazeče a označením: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 2/2021 – NEOTVÍRAT.
Adresa pro odeslání: Statutární město Ostrava
Úřad městského obvodu Hrabová
Ing. Jan Socha, tajemník
Bažanova 174/4
720 00 Ostrava – Hrabová
Bližší informace: Mgr. Jana Tajchmanová, DiS., vedoucí odboru sociálního, organizačního a vnitřních věcí, tel.: 599 420 116, zobrazit tel. číslo , e-mail: jana.tajchmanova@ostrava-hrabova
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?