- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemník úřadu vyhlašuje výběrové řízení č. 1/2022 na obsazení pracovního místa úředníka v rámci Úřadu městského obvodu Hrabová
Druh práce: sociální pracovník SPOD
Odbor úřadu: odbor sociální, organizační a vnitřních věcí
Zařazení: úředník
Místo výkonu práce: území městského obvodu Hrabová, pracoviště Bažanova 174/4, Ostrava-Hrabová
Platové zařazení: 11. platová třída podle délky uznané praxe, v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, s možností přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů.
Délka pracovního poměru: doba určitá (zástup po dobu dlouhodobé nemocenské)
Předpokládaný nástup: ihned po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních
samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.
Požadované vzdělání: dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění
pozdějších předpisů.
Požadované doklady:
jeho držitelem.
Přihláškou se rozumí samostatný doklad, nelze jej nahradit údaji uvedenými v životopise, v průvodním dopisu apod.
Lhůta pro podání 29.08.2022 do 10:00 hodin, přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Způsob a místo podání: poštou nebo osobním doručením na podatelnu Úřadu městského
obvodu Hrabová, Bažanova 174/4, Ostrava-Hrabová, v zalepené obálce s uvedením adresy uchazeče a označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 1/2021 – NEOTVÍRAT“.
Bližší informace: Mgr. Jana Tajchmanová, DiS., vedoucí odboru sociálního, organizačního a vnitřních věcí, tel. 599 420 116, zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.