Místo výkonu práce: Ruská 123, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) – poté možné prodloužení. Pracovní doba: 8:00–16:30 h. Náplň práce: zodpovědnost za nábor a výběr vhodných uchazečů, zajištění HR operativy – nábor a adaptace nových zaměstnanců, příprava pracovně právních smluv, zpracovávání podkladů pro mzdovou účetní, zpracování zakládání administrativní agendy personálního úseku, optimalizace personálních procesů a péče o atmosféru a pracovní prostředí firmy, zjišťování potřeb zaměstnanců v oblasti vzdělávání, komunikace s externími školitelskými firmami, organizace a administrativa spojená s firemními školeními, příprava reportů o školících aktivitách. Požadujeme: SŠ vzdělání, zkušenosti v oblasti interního HR, komunikativní znalost AJ, NJ výhodou, výborné komunikační a organizační schopnosti. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 8:00–14:00 h) anebo e-mailem.