
SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.
Administrativní pracovník v HR. Zkrácený úvazek.
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Hledáme novou posilu do týmu HR na zkrácený úvazek.
Budete zastřešovat náborové procesy , komunikovat se zaměstnanci a zpracovávat administrativu s tím spojenou. Vše potřebné vás naučíme. Můžete být student, maminka… Na pracovní době se domluvíme. Pokud se chcete dozvědět více, reagujte na danou nabídku a my se Vám rádi ozveme.
Co Vás čeká?
- Administrativa
- Zastřešení náborových aktivit
- Komunikace se zaměstnanci
- Příprava dokumentů pro nové a stávající zaměstnance
Co je pro nás důležité:
- Min. SŠ vzdělání
- Jste komunikativní člověk
- Umíte pracovat s počítačem a MS Office
- Překážky vás neodradí a jste otevřený novému
- Zkušenosti z administrativy nebo personalistiky jsou vítané
- Aktívní řidič
Co můžeme nabídnout na oplátku?
- Zajímavé finanční ohodnocení vč. bonusů
- Bohatý balíček firemních benefitů
- Možnost domluvy na pracovní době
- Férový přístup a otevřenou komunikaci
- 5 týdnů dovolené
- Lokalita: Cheb