- 33 280 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Životopisy zasílat na e-mail: e-mail přes
Společnost MAPO Medical, součást skupiny MAPO Group, zaměřené na oblast zdravotnictví, investic a moderních technologií, aktuálně hledá podporu do týmu zákaznického servisu.
MAPO Medical je dynamická obchodní společnost, působící na trhu již od roku 2008, která se primárně zabývá prodejem a distribucí spotřebního materiálu a zdravotnických prostředků pro oblast zdravotnictví.
Hledáte stabilní zaměstnání, příjemné pracovní prostředí a pohodovou atmosféru? Baví Vás administrativa a zároveň komunikace?
Pak je naše nabídka určená přímo Vám!
Pracovník Back office
Co Vás čeká:
" Spolupráce s kolegy napříč společností (fakturace, sklady, obchodní tým, nákupní oddělení aj.)
" Spolupráce s klienty – zadávání objednávek do systému, sdělování termínů a zasílání dokumentů
" Podpora obchodních zástupců – zpracování požadavků v systému
" Práce v systému ESO09
" Příprava podkladů a dalších dokumentů
" Aktualizace dat v informačním systému
" Vyřizování a evidence reklamací
" Podpora nadřízeného
" Pracovní doba 7.00 – 15.30
" Nástup možný dle dohody
Od nového kolegy požadujeme:
" Dobrou znalost MS Office
" Komunikační a organizační schopnosti
" Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost
" Týmovost a proklientský přístup
" Znalost informačního systému společnosti (ESO09) výhodou
" Znalost anglického jazyka výhodou
Zaměstnanecké výhody:
Stravenky, týden dovolené navíc, zajištěný pitný režim, mobilní telefon, firemní akce, kvalitní káva na pracovišti, asistenční služba ELA, slevy u partnerů: O2, Škoda auto

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.