- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Charakteristika pozice:
Účtování agendy související s pronájmem majetku a provozováním vlastního stravovacího zařízení. Jedná se o účtování bezhotovostních rozpočtových příjmů z nájemného za byty a nebytové prostory, účtování hotovostních úhrad nájemného v příjmové pokladně, účtování předpisů nájmů. V rámci provozování stravovacího zařízení se jedná o účtování dodavatelských faktur souvisejících s provozem jídelny, účtování mzdových nákladů a souvisejících odvodů, účtování skladu potravin a tržeb za odebrané obědy.
Bližší informace o druhu práce podá: Ing. Bohuslava Bílá, vedoucí Oddělení informační soustava,
tel.: zobrazit tel. číslo .
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
" střední vzdělání s maturitní zkouškou,
" znalost právních předpisů v oblasti účetnictví,
" praxe v účetnictví,
" velmi dobrá znalost práce na PC – Word, Excel, Internet, Outlook.
Dále výhodou:
" praxe ve veřejné správě,
" znalost práce v systému GINIS.
Celý text výběrového řízení, přehled dokladů potřebných pro zařízení mezi uchazeče o obsazení pozice a způsob předání dokumentů je dostupný na: https://www.brno.cz/no_cache/obcan/volnamistaavyberovarizeni/volna-mista-magistrat/
" možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře, kurzy),
" výbornou dostupnost – pracoviště v centru Brna,
" 5 týdnů dovolené,
" 4 dny indispozičního volna (sick days),
" závodní stravování,
" a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle Kolektivní smlouvy (např. příspěvek na rekreaci, popř. penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na rekreaci dítěte, příspěvek na zdravotní péči, příspěvek na ošatné, odměna dárcům krve, odměna při životním výročí, jazykové kurzy).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.