- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Charakteristika pozice:
Účtování agendy související s pronájmem majetku a provozováním vlastního stravovacího zařízení. Jedná se o účtování bezhotovostních rozpočtových příjmů z nájemného za byty a nebytové prostory, účtování hotovostních úhrad nájemného v příjmové pokladně, účtování předpisů nájmů. V rámci provozování stravovacího zařízení se jedná o účtování dodavatelských faktur souvisejících s provozem jídelny, účtování mzdových nákladů a souvisejících odvodů, účtování skladu potravin a tržeb za odebrané obědy.
Bližší informace o druhu práce podá: Ing. Bohuslava Bílá, vedoucí Oddělení informační soustava,
tel.: zobrazit tel. číslo .
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
" střední vzdělání s maturitní zkouškou,
" znalost právních předpisů v oblasti účetnictví,
" praxe v účetnictví,
" velmi dobrá znalost práce na PC – Word, Excel, Internet, Outlook.
Dále výhodou:
" praxe ve veřejné správě,
" znalost práce v systému GINIS.
Celý text výběrového řízení, přehled dokladů potřebných pro zařízení mezi uchazeče o obsazení pozice a způsob předání dokumentů je dostupný na: https://www.brno.cz/no_cache/obcan/volnamistaavyberovarizeni/volna-mista-magistrat/
" možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře, kurzy),
" výbornou dostupnost – pracoviště v centru Brna,
" 5 týdnů dovolené,
" 4 dny indispozičního volna (sick days),
" závodní stravování,
" a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle Kolektivní smlouvy (např. příspěvek na rekreaci, popř. penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na rekreaci dítěte, příspěvek na zdravotní péči, příspěvek na ošatné, odměna dárcům krve, odměna při životním výročí, jazykové kurzy).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?