- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Pozice: Konzultant/ka systému Byznys
Láká Vás stát se odborníkem systému na řízení podniku a pomáhat jeho uživatelům? Pokud ano, pak Vás pozice konzultanta bude zajímat. Náš konzultant je ztělesněním sloganu „Péče je náš byznys“. E-mailem nebo telefonicky pečuje o uživatele systému Byznys. Vyřizuje jejich požadavky s jednoduchým cílem – aby byli všichni spokojeni. Kromě toho pomáhá s vývojem systému. Předává návrhy na rozvoj, testuje nebo třeba řeší drobné uživatelské úpravy.
Co Vás v práci čeká:
Ze začátku školení. V prvních týdnech Vás naučíme vše, co budete potřebovat k práci. V kontaktu budete hlavně s naší firemní lektorkou, která z Vás udělá odborníka na systém Byznys. Nezáleží tedy, jestli už máte praxi nebo jste zrovna dokončili školu.
Smyslem Vaší práce bude starat se o naše zákazníky, hledat řešení jejich požadavků a odpovídat na jejich dotazy, ať už telefonicky, emailem nebo osobně. Tím ale Vaše práce nekončí. Součástí práce konzultanta jsou také úpravy, inovace a testování novinek v systému Byznys a školení uživatelů a nových kolegů
A časem, když budete mít chuť, můžete zkusit i jinou pozici. Nejběžnější je přesun na mobilního konzultanta, ale dveře budete mít otevřené i na ostatní oddělení, záleží na tom, co Vás bude bavit… Konzultant je ideální výchozí pozice pro bohatou kariéru v Byznys software.
Nehledáme supermana, ale nějaké požadavky máme:
Na co se můžete těšit:
Získáte nový rozhled. Předáme Vám naše know-how a detailně tak poznáte velký ERP systém.
Prostor pro své názory, i my se rádi posuneme.
Naučíte se pracovat s databázemi na platformě SQL, a když budete chtít, klidně můžete nakouknout do světa programování.
Dveře otevřené pro kariérní růst, když Vás to bude lákat.
Odpovídající ohodnocení a k tomu spoustu zaměstnaneckých benefitů.
Pružná pracovní doba, dotované stravování, firemní akce, penzijní připojištění, dotovaná výuka anglického jazyka, 5 týdnů dovolené, sick days a další
Nástup: možný ihned. Mzda: 20 000,– až 30 000,– Kč
Kontakt: Burdová Jitka, tel.: zobrazit tel. číslo (po-pá 8:00 – 17:00 hod.), e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce: Byznys software – provozovna Žižkova, Žižkova č.p. 708, Příbram II
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?