- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pozice: Konzultant/ka systému Byznys
Láká Vás stát se odborníkem systému na řízení podniku a pomáhat jeho uživatelům? Pokud ano, pak Vás pozice konzultanta bude zajímat. Náš konzultant je ztělesněním sloganu „Péče je náš byznys“. E-mailem nebo telefonicky pečuje o uživatele systému Byznys. Vyřizuje jejich požadavky s jednoduchým cílem – aby byli všichni spokojeni. Kromě toho pomáhá s vývojem systému. Předává návrhy na rozvoj, testuje nebo třeba řeší drobné uživatelské úpravy.
Co Vás v práci čeká:
Ze začátku školení. V prvních týdnech Vás naučíme vše, co budete potřebovat k práci. V kontaktu budete hlavně s naší firemní lektorkou, která z Vás udělá odborníka na systém Byznys. Nezáleží tedy, jestli už máte praxi nebo jste zrovna dokončili školu.
Smyslem Vaší práce bude starat se o naše zákazníky, hledat řešení jejich požadavků a odpovídat na jejich dotazy, ať už telefonicky, emailem nebo osobně. Tím ale Vaše práce nekončí. Součástí práce konzultanta jsou také úpravy, inovace a testování novinek v systému Byznys a školení uživatelů a nových kolegů
A časem, když budete mít chuť, můžete zkusit i jinou pozici. Nejběžnější je přesun na mobilního konzultanta, ale dveře budete mít otevřené i na ostatní oddělení, záleží na tom, co Vás bude bavit… Konzultant je ideální výchozí pozice pro bohatou kariéru v Byznys software.
Nehledáme supermana, ale nějaké požadavky máme:
Na co se můžete těšit:
Získáte nový rozhled. Předáme Vám naše know-how a detailně tak poznáte velký ERP systém.
Prostor pro své názory, i my se rádi posuneme.
Naučíte se pracovat s databázemi na platformě SQL, a když budete chtít, klidně můžete nakouknout do světa programování.
Dveře otevřené pro kariérní růst, když Vás to bude lákat.
Odpovídající ohodnocení a k tomu spoustu zaměstnaneckých benefitů.
Pružná pracovní doba, dotované stravování, firemní akce, penzijní připojištění, dotovaná výuka anglického jazyka, 5 týdnů dovolené, sick days a další
Nástup: možný ihned. Mzda: 20 000,– až 30 000,– Kč
Kontakt: Burdová Jitka, tel.: zobrazit tel. číslo (po-pá 8:00 – 17:00 hod.), e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce: Byznys software – provozovna Žižkova, Žižkova č.p. 708, Příbram II
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.