- Plný úvazek
Náplň práce:
- telefonní a emailová komunikace se zákazníky
- zpracování a řešení požadavků zákazníků – nabídky
- administrativní podpora
- spolupráce s finančním oddělením
Požadujeme:
- SŠ/ekonomického zaměření
- angličtina na velmi dobré úrovni slovem i písmem (B2)
- další jazyk výhodou
- uživatelská znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
- schopnost snášet stresové situace a pracovat pod tlakem
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
- velkou výhodou pracovní zkušenosti s péčí o zákazníky a administrativy
Nabízíme:
- nástupní mzda až 30.000,– Kč, po zaučení až 36.000 (včetně prémií) – dle zkušeností
- dotované stravování v areálu, výhody kolektivní smlouvy a sociálního fondu
- 25 dnů dovolené
- pevná fixní odměna 2.750 Kč/měsíc
- příspěvek na dovolenou, vánoční odměna, 13. plat, podíl na výsledcích podniku
Zaujali jsme vás? Potom se budeme těšit, že se s námi spojíte.
Svůj životopis zašlete na adresu e-mail přes s poukazem na tuto pozici a zahajte své další dobrodružství s námi – společností FläktGroup.