- Plný úvazek
Hlavní náplň činnosti:
- vyřizování administrativní agendy ředitele kontaktního pracoviště
- vyřizování korespondencí podle obecných postupů a sestavování a koordinace
průběhu denních plánů podle jeho dispozic
- zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti nebo organizační
složce
- kompletní administrace vnitřních řídících aktů vydaných kontaktním pracovištěm.
- administrace interní pošty v rámci úřadu
- komplexní zabezpečení organizace porad vedení kontaktního pracoviště
- zajištění chodu sekretariátu kontaktního pracoviště
Kvalifikační a další požadavky:
- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost práce na PC (MS Office)
- výborné komunikační schopnosti slovem i písmem
- profesionální vystupování, psychická odolnost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- dobrá znalost českého jazyka
- svéprávnost
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- příspěvek na stravování
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 23. září 2025 na e-mailovou adresu
e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení



