SPECIALISTA/KA poradenství a rekvalifikace

Liberec
23.390 – 34.370 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Úřad práce České republiky hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení zaměstnanosti
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:

  • metodické řízení a koordinace kontaktních pracovišť krajské pobočky ÚP ČR

v agendách profesního a speciálního poradenství zahrnujícího poradenství pro volbu
povolání, poradenství pro volbu rekvalifikace, poradenství pro osoby se zdravotním
postižením a pro volbu forem pracovní rehabilitace (včetně přípravy k práci OZP).

  • metodické řízení a koordinace kontaktních pracovišť při uzavírání dohod
  • rekvalifikace, poradenské činnosti, individuální plány pracovní rehabilitace a dohody

spojené s pracovní rehabilitací

  • koordinace a zpracování výzev k jednotlivým realizacím rekvalifikací a poradenských

činností

  • komunikace se vzdělávacími zařízeními – dodavatelů služeb poradenské činnosti a

rekvalifikací

  • metodické řízení, koordinace a spolupráce při přípravě věcných podkladů pro zadávání

veřejných zakázek k výběru dodavatelů služeb poradenské činnosti a rekvalifikací a
pracovní rehabilitace (včetně přípravy k práci).

  • zajištění koordinace a standardizace postupů v agendách poradenství, rekvalifikací a

pracovní rehabilitace v souladu s platnou metodikou a řídícími akty GŘ a kontrola
jednotnosti postupů na kontaktních pracovištích

  • spolupráce a komunikace s příslušným metodikem agendy poradenství a rekvalifikací

a metodikem pro oblast pracovní rehabilitace na GŘ ÚP ČR, účast na pravidelných
poradách metodiků, předávání podnětů a poznatků z praxe.

  • zabezpečení rozpracování metodiky GŘ na regionální podmínky, vydávání stanovisek

a výklad problematiky na seminářích a poradách, zajištění jednotnosti postupů
kontaktních pracovišť.

  • podíl na analytické a statistické činnosti, příprava podkladů pro roční zprávy o situaci

na trhu práce.

  • kontrolní činnost – poskytování metodické pomoci při provádění vnitřních kontrol,

kontrol vnějšími subjekty a auditů.

  • realizace vnitřních kontrol a monitorovacích návštěv na kontaktních p

Kvalifikační a další požadavky:

  • ukončené min. vyšší odborné vzdělání nebo VŠ bakalářské
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • komunikační dovednosti
  • profesionální vystupování, psychická odolnost
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
  • výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění

pozdějších předpisů

  • dobrý zdravotní stav
  • dobrá znalost českého jazyka
  • svéprávnost a občanská bezúhonnost
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo

občanství státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a
splnění předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě

Pracovní podmínky:

  • platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
  • plný pracovní úvazek
  • pružná pracovní doba
  • předpokládaný nástup 15. prosince 2023, případně dle dohody
  • pracovní poměr na dobu určitou, se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s §

178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), po dobu dočasné nepřítomnosti
státního zaměstnance.

Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
  • stravenky v hodnotě 100 Kč
  • příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
  • odměny k životním a pracovním výročím

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10. prosince 2023 na e-mailovou adresu
e-mail přes odpovědní formulář
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
Návrat, o.p.s. | Návrat, o.p.s. | Liberec Liberec
  • 6 000 – 8 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 13. října
JPROGRESS s.r.o. | JPROGRESS s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 37 000 – 56 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. března
BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond | BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A… | Hluboká nad Vltavou Hluboká nad Vltavou
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 14. června
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Česká pošta, s.p., JCOS s.r.o., PPL CZ s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., ARCgroup s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Louda Auto a.s., Modivo Czech, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Česká spořitelna, a.s., Návrat, o.p.s., 21 Consult Group s.r.o., O2 Czech Republic a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Mediální asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Zdravotní asistent / asistentka, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Celá ČR, Liberec, Liberec XXX-Vratislavice nad Nisou, Liberec, Jablonec nad Nisou, Liberec III-Jeřáb, Liberec, Liberec I-Staré Město, Liberec

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

audit kulturní na dobu určitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT