- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kontakt: Belblová Jana Mgr., e-mail: e-mail přes
Hlavní náplň činnosti:
Metodické řízení a koordinace kontaktních pracovišť krajské pobočky ÚP ČR v agendách
profesního a speciálního poradenství zahrnujícího poradenství pro volbu povolání, poradenství
pro volbu rekvalifikace, poradenství pro osoby se zdravotním postižením a pro volbu forem
pracovní rehabilitace (včetně přípravy k práci OZP). Metodické řízení a koordinace kontaktních
pracovišť při uzavírání dohod o rekvalifikaci, dohod o poradenské činnosti, individuálních plánů
pracovní rehabilitace a dohod spojených s pracovní rehabilitací (včetně dohod o přípravě k
práci). Metodické řízení a koordinace kontaktních pracovišť při uzavírání dohod o provedení
rekvalifikace a rekvalifikačními zařízeními, o provedení poradenských činností s odbornými
zařízeními a realizátory pracovní rehabilitace a ve spolupráci s kontaktními pracovišti kontrola
plnění těchto dohod. Metodické řízení, koordinace a spolupráce při přípravě věcných podkladů
pro zadávání veřejných zakázek k výběru dodavatelů služeb poradenské činnosti a
rekvalifikací a pracovní rehabilitace (včetně přípravy k práci). Zajištění koordinace a
standardizace postupů v agendách poradenství, rekvalifikací a pracovní rehabilitace v souladu
s platnou metodikou a řídícími akty GŘ a kontrola jednotnosti postupů na KoP. Spolupráce a
komunikace s příslušným metodikem agendy poradenství a rekvalifikací a metodikem pro
oblast pracovní rehabilitace na GŘ, účast na pravidelných poradách metodiků, předávání
podnětů a poznatků z praxe. Zabezpečení rozpracování metodiky GŘ na regionální podmínky,
vydávání stanovisek a výklad problematiky na seminářích a poradách, zajištění jednotnosti
postupů kontaktních pracovišť. Podíl na analytické a statistické činnosti, příprava podkladů pro
roční zprávy o situaci na trhu práce. Poskytování metodické pomoci při provádění vnitřních
kontrol, kontrol vnějšími subjekty a auditů. Realizace vnitřních kontrol a monitorovacích
návštěv na kontaktních pracovištích.
zaměstnance se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3
zákona o státní službě, v platném znění), nejdéle však do 30.6.2023
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a
kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 25. května 2022 na e-mailovou
adresu: e-mail přes .
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění
požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?