- 50 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou, nepřetržitý provoz. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Požadavky: odborná způsobilost dle zák. 108/2006 S., §116 odst. d); zdravotní způsobilost a bezúhonnost; samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, trpělivost, schopnost empatie, dobré komunikační schopnosti; dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, internet); schopnost samostatné práce i práce v týmu; min. 1 rok praxe v oboru; ochota vzdělávat se.
Náplň práce: výkon nejen přímé obslužné péče o klienty, ale i zajímavá práce se specifickou cílovou skupinou, a to na nově vzniklém Oddělení se zvýšenou péčí; spolupráce na individuálním plánování péče o klienta nebo přímé plánování péče.
Zaměstnavatel nabízí: zajímavou práci se specifickou cílovou skupinou, a to na nově vznikajícím oddělení; moderní pracovní prostředí v historickém objektu; stabilní a motivující platové ohodnocení; zázemí stabilní příspěvkové organizace; smysluplnou práci; pravidelnou supervizi; prostor pro vlastní nápady a kreativitu; příjemné pracovní prostředí v historickém objektu; možnost osobního i profesního růstu a podporu dalšího vzdělávání; zaměstnanecké benefity – sick days, příspěvek na stravování, možnost důchodového připojištění.
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis (nezapomeňte uvést telefonický kontakt) a motivační dopis do 5. 11. 2021 na e-mail: e-mail přes
Do předmětu e-mailu napište „výběrové řízení pro domov se zvláštním režimem“.Bližší informace k výběrovému řízení získáte na tel. č.: zobrazit tel. číslo v době od 07:00 do 15:30 hod.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.
O Vašem postupu do druhého kola výběrového řízení budete telefonicky vyrozuměni
do 8. 11. 2021.
Předpokládaný termín druhého kola výběrového řízení 12. 11. 2021.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?