- Plný úvazek
- KO: Hirčová Alexandra, e-mail: e-mail přes
Požadujeme:
- zkušenosti se skladováním produktů alespoň 3 roky
- znalost MS Office na pokročilé úrovni
- zkušenosti s WMS
- Anglický a polský jazyk na úrovni minimálně B1
- důslednost, přesnost ti pomůže zvládat úkoly bezchybně
- aktivita, samostatnost a zodpovědnost Tě posune k vyšším cílům
- oceníme praxi s vedením týmu.
Nabízíme:
- odměna dle pracovních zkušeností, prémie dle dosařených výsledků až 10 000 Kč
- pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok, poté na dobu neurčitou
- dovolená 22 dnů + 3 dny Sick Days
- stravenkový paušál do mzdy v hodnotě 55 Kč
- Multisport karta
- příspěvek na dopravu (nad 20 km dojíždění)
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění 18 000 Kč/rok
- výhodný mobilní tarif
- sleva na firemní produkty
- příplatek za práci o víkendu nad rámec zákona – ve výši 25%
Náplň práce:
- kontrola kvality produktů při příjmu a výdeji (praxe min. 2 roky)
- budeš zodpovědný za kontrolu stávajících a nově zavedených produktů
- naskladňování a vyskladňování produktů