- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Prosperující a neustále se rozrůstající společnost Centrum svářecí techniky zabývající se převážně prodejem a servisem svářecí techniky hledá do svého týmu Obchodního zástupce značky EWM HIGHTEC WELDING s.r.o.
Centrum svářecí techniky nabízí široké spektrum svářecích zařízení a příslušenství. V rámci komplexních služeb Centrum svářecí techniky nabízí opravy obloukových svářeček a souvisejícího příslušenství, pravidelné revize obloukových svářeček, kalibrace/validace zdrojů svařování i profesionální konzultace. EWM je náš dlouhodobý obchodní partner, jedním ze světových lídrů v oblasti svařovací techniky. Cílem EWM je být první a nejlepší na trhu, pokud jde o technologii, kvalitu a užitek pro zákazníka.
Budete pečovat o zákazníky. To znamená hledat ty nejvhodnější řešení. Cílem jsou spokojení zákazníci, o které je dobře postaráno. Oslovovat potenciální zákazníky a navazovat dlouhodobé spolupráce, připravovat cenové nabídky, rozvoz zboží k zákazníkovi a školit obsluhu.
NABÍZÍME:
Pružnou pracovní dobu.
Přátelské pracovní prostředí.
Zodpovědnou a různorodou práci.
Vzdělávací kurzy a školení.
Zdravotní volno/sickdays 5 dnů v roce.
Firemní mobilní telefon, produktové školení.
IT vybavení a odpovídající pracovní zázemí.
Kompletní praktické zaškolení pod vedením zkušeného obchodníka a manažera v jedné osobě
zajišťující úspěch již v prvních měsících.
Dobré mzdové ohodnocení a odměňování na základě provize z prodeje.
Služební vozidlo.
Garance výplatního termínu.
POŽADUJEME:
Min. SŠ vzdělání s maturitou a čistý trestní rejstřík.
Znalosti o svařování. Pro tuto práci je výhodou svářečský průkaz.
Pokročilá znalost MS Office – Excel, Word.
Technické myšlení a chuť se vzdělávat.
Samostatnost a odpovědnost.
Komunikativnost, týmová osobnost.
Spolehlivost a pečlivost.
Řidičský průkaz – skupina B.
Pokud jste zodpovědný, flexibilní, samostatný člověk se smyslem pro férové jednání, tak hledáme právě Vás. Pošlete nám svůj životopis a domluvíme se na osobním pohovoru.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.