- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Jakou práci Vám vlastně nabízíme?
• komplexní koordinace ekonomického úseku
• zodpovědnost za ekonomický chod celého Centra sociálních služeb Jindřichův Hradec
• pravidelné sestavování požadovaných rozborů hospodaření
• navrhování opatření k ekonomizaci celého Centra sociálních služeb Jindřichův Hradec
• stanovování metodiky účetnictví, postupů odpisování, pokladních operací a ostatních vnitřních předpisů
• sestavování účetní závěrky včetně povinného výkaznictví
• plný pracovní úvazek v jednosměnném pracovním režimu
• platové ohodnocení v 11. platové třídě (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) + příplatek za vedení 8 000,– Kč, tedy plat 30 980,– Kč až 41 790,– Kč v závislosti na předchozí praxi + možnost osobního příplatku po zkušební době
Co od Vás požadujeme?
• vzdělání minimálně SŠ s maturitou podmínkou, nejlépe ekonomického směru
• zkušenosti na pozici vedoucího ekonomického úseku výhodou
• samostatnost v oblasti podvojného účetnictví, mzdové agendy, majetkové agendy
• výborná znalost účetní a daňové legislativy, dále českých účetních standardů pro vybrané účetní jednotky a aktivní zájem o tuto oblast
• znalost účtování v příspěvkové organizaci velkou výhodou
• práce na PC (MS Office, účetní software)
• schopnost metodické a samostatné tvořivé práce zejména v oblasti rozpočtů
• samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita
• řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Nástup:
• dle dohody
Přihláška do výběrového řízení
• V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici zašlete životopis a motivačního dopis odbornému administrativnímu pracovníkovi Mgr. Jakubovi Růžičkovi na email e-mail přes do 12. 5. 2022.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?