- Plný úvazek
Do našeho rostoucího týmu hledáme nové pracovníky. V minulém roce 2021 i přes omezení COVID:-( jsme zaznamenali nárust 50% v zakázkách a obratu firmy. Přidejte se k nám rádi Vás odměníme!!
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky z eshopu telefonicky, email, online Chat
- Komunikace s klienty na provozovně
- Komunikace s distribucí a vendory IT značek jako HP Canon ACER…
- Zpracování poptávek, tvorba nabídek,…
- Vyřizování přijatých objednávek
- Příprava zakázky, instalace, logistika a expedice…
Požadujeme:
- Práce na PC MS Office365 Outlook. Word, Excel,… (IS Pohoda výhodou nebo zaučíme).
- Dobré komunikační schopnosti.
- Základní orientace v oboru IT (počítače, tiskárny, sítě NET, HW, SW,..)
- Řidičský průkaz sk. B
- Kreativní přístup a dobrá nálada
Místo práce a pracovní doba:
Práce v sídle a provozovně firmy Brno – Křenová 56
V případě potřeb možné částečně také HomeOffice
Pracovní doba Po – Pá 8:30–17:00
So – Ne a svátky volno
Nabízíme:
- Zázemí 20let stabilní firmy s ročním obratem přes 150mil korun
- Adekvátní platové ohodnocení, fixní plat + provize
- Stravenkový paušál
- Mobilní telefon dle dohody osobní auto pro soukromé potřeby
- Osobní přístup ve stabilním příjemném kolektivu



