Montážní dělník (M/Ž) - náborový příspěvek 20 000 Kč

Mladá Boleslav
26.600 – 30.600 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Začátečník A1)
Minimální vzdělání
Základní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Společnost Magna Automotive (CZ) s.r.o. je součástí kanadské nadnárodní společnosti Magna International Inc., a je celosvětově jedním z předních dodavatelů komponentů v automobilovém průmyslu.

Náš závod se nachází v průmyslové zóně Řepov, u výjezdu z Mladé Boleslavi směrem na Jičín. Naši zaměstnanci, kterých je přibližně 550, se těší z příjemného až rodinného prostředí a moderního a čistého zázemí.

Náplň práce:

  • montáž automobilových sedaček
  • práce ve třísměnném provozu
  • práce v taktu

Nabízíme:

  • práce u přímého zaměstnavatele
  • smlouva na dobu neurčitou
  • nástup ihned
  • pravidelné navyšování mzdy
  • stabilní zázemí úspěšné a rozvíjející se nadnárodní společnosti

Zaměstnanecké benefity:

  • náborový příspěvek 20.000 Kč
  • odměna za doporučení kolegy 15.000 Kč
  • 25 dní dovolené za kalendářní rok
  • 13. plat
  • zaměstnanecké akcie
  • odměny za pracovní výročí
  • BenefitPlus karta
  • MultiSport karta
  • příspěvek na stravování
  • příspěvky na dovolenou
  • výhodný mobilní tarif pro zaměstnance
  • příspěvek na penzijní připojištění

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Zaměstnanecké akcie
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

Magna Automotive (CZ) s.r.o.
Spořická 632
431 01 Spořice

IČO: 27318583
Datová schránka: 6v8jr8b
Další informace:
GPS: 50.45143663916,13.401656075397,
S-JTSK: -809021.86 -993598.66, RUIAN: 78286654

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.