- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste dynamická osobnost? Dokáže zorganizovat každou akci, a máte již předešlé zkušenosti v gastronomii či hotelnictví?
Získejte skvělou příležitost pracovat v příjemném prostředí rodinného hotelu na pozici vedoucího provozu.
Čeká Vás plnění rozmanitých úkolů při každodenním chodu hotelu, nebo při pořádání větších akcí a konferencí.
S čím vším se v práci setkáte?
- Budete mít na starosti každodenní zajišťování provozu hotelu a restaurace, a také vlastního pivovaru
- Vaším úkolem bude komunikace se zaměstnanci - jejich koordinace, kontrola při práci, ale i vedení menšího týmu
- Budete zajišťovat větší akce, pravidelně komunikovat s vedením hotelu, vést sklad, zpracovávat denní uzávěrky a mnoho dalšího
Jaké požadavky na Vás jsou nezbytné?
- Minimálen SOU vzdělání
- Minimálně 1 rok zkušenosti na pozici v gastronomii nebo hotelnictví
- Komunikativní znalost angličtiny
- Znalost MS Office, výhodu je znalost Corel Draw a Photoshopu. A pokud budete mít znalost restauračního programu Rest bude to pro Vás obrovské plus
Co získáte Vy?
- Budete pracovat na pozici kde budete mít možnost organizovat věci podle sebe
- Pracovní dobu od pondělí do pátku (7:00 do 15:30), s nárazovými víkendovými akcemi
- Podnikové stravování
- Možnost navýšení mzdy po zaučení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?