PL4215: Manažer projektového týmu

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Pardubice
Firma Personal Consult s.r.o.
Kategorie Obchod, nákup a prodej zboží, Technické obory
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Popis:

  • Řízení svěřeného zákaznického výrobního programu v souladu s obchodní strategií divize
  • Rozvoj a příprava strategií svěřenému týmu směrem k získávání certifikací na řízení projektů
  • Rozvoj a udržování dlouhodobých obchodních vztahů se zákazníky – role hlavní kontaktní osoby odpovědné za komunikaci, reporting a vztahy se zákazníky
  • Řízení předprojektové fáze obchodu – jednání se zákazníky, zpracování cenové nabídky
  • Vedení zákaznických projektů – řízení implementace nového zákaznického výrobního programu (koordinace projektového týmu, příprava rozpočtu, sestavení projektového plánu, reportování, vedení projektové dokumentace) – Odpovědnost za řízení projektu v požadovaném čase, kvalitě a s dodržením rozpočtu
  • Dohled nad plněním zákaznických požadavků
  • Občasné služební cesty v rámci Evropy

Požadavky:

  • Na tuto TOP pozici hledáme kandidáta s praxí v projektovém managementu, který se seznámil a má zkušenosti s metodou gateway nebo jinou standardizovanou metodou a dokáže je uplatnit v nové společnosti a nových byznysech a projektech.
  • Nezbytné kvalifikační předpoklady pro vykonávání tohoto místa:
  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe technického zaměření nebo ekonomického zaměření (technické vzdělání je výhodou s ohledem na rychlou orientaci v produktech a technických řešeních, ale není nutnou podmínkou), dále pak praxe s vedením projektů min.3 roky, zkušenost s řízením projektu prostřednictvím gateway postupu, případně jiným standardním postupem;
  • AJ pokročilá, budete ji denně využívat.
  • Nutná zkušenost z výrobního prostředí, abyste se mohli lépe orientovat v novém prostředí.
  • Analytické myšlení, pečlivost a zodpovědnost.
  • PC znalosti – MS Office, MS Project, Outlook;
  • prozákaznický přístup s profesionálním jednáním, praxe s vedením zaměstnanců je velmi vítána

Nabídka:
Velmi zajímavá a odpovědná pozice v rámci TOP managementu společnosti. Jako další devizu klient nabízí přístup k novým technologiím.
Poměrně rychlé výsledky práce a odměna, která odpovídá nárokům na dané místo; Vaše dobré nápady budou realizovány a Vy se můžete realizovat i v managementu a řízení. K tomu dostanete odpovídající prostor a školení, když bude potřeba.
Další firemní benefity jako jsou příspěvky a bonusy považujeme za naprostou samozřejmost.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Pardubice
  • Špedka CZ Solutions s.r.o.
  • 40 000 – 120 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 26. dubna
  • Pardubice
  • COREX Pardubice s.r.o.
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Kafetérie
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 26. dubna
  • Pardubice
  • NOVÁK maso - uzeniny s.r.o.
  • 35 000 – 36 200 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 23. dubna
  • Pardubice
  • Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 22. dubna
  • Bílé Předměstí, Pardubice
  • Sociální služby města Pardubic
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
Zveřejněno: 26. dubna
  • Račiněves
  • Natura Space CZ s.r.o.
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. ledna
  • Jablonec nad Nisou
  • Česká mincovna, a.s.
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. března
  • Jihlava
  • Projektová kancelář Kraje Vysočina,…
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. května
  • Kutná Hora
  • Foxconn Technology CZ s.r.o.
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. října
  • Nové Město, Praha
  • Amaris Technologies s.r.o.
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. ledna
  • Praha
  • Golem,spol. s r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. ledna
  • Kamenice, Praha-východ
  • Golem,spol. s r.o.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. ledna
  • Hradec Králové
  • Personal Consult s.r.o.
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. ledna
  • Hradec Králové
  • Personal Consult s.r.o.
  • 23 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Möbelix, Špedka CZ Solutions s.r.o., Fix and retail s.r.o., AC Jobs, s.r.o., COREX Pardubice s.r.o., Česká pošta, s.p., Partners Financial Services, a.s., NOVÁK maso - uzeniny s.r.o., SIMIX GROUP s.r.o., PROROZVOZ s.r.o., Věra Pietrasová, AULO MJCZ s.r.o., X FUTURE Group s.r.o., Nefrito laboratories, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., EVROPA realitní kancelář, Globus ČR, v.o.s., Petrlíková Lucie s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., NAPA TRUCKS spol. s r. o., Kaufland Česká republika v.o.s., Randstad HR Solutions s.r.o., Sociální služby města Pardubic, Ptáček - velkoobchod, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Kurýr / Kurýrka, Speditér / Speditérka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Masér / Masérka, Sociální pracovník / pracovnice, Terapeut / Terapeutka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Oblastní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Ředitel / ředitelka zákaznických služeb, Autolakýrník / Autolakýrnice, Lakýrník / Lakýrnice, Technik / technička ve strojírenství, Kontrolor / kontrolorka kvality, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Obsluha strojů, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Pardubice, Celá ČR, Pardubice-Staré Město, Pardubice, Bílé Předměstí, Pardubice, Staré Hradiště

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Kuriózní i nejžádanější zaměstnanecké benefity a daně

Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Jaký pracovní úvazek je pro vás ten ideální?

Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.

Jak napsat životopis - online vzor

Jak napsat životopis - online vzor

Životopis je vaší první vizitkou, kterou se představujete potenciálnímu zaměstnavateli. Je to dokument, který shrnuje vaše vzdělání, pracovní zkušenosti, dovednosti a zájmy. Jak ale napsat životopis, který bude poutavý, přehledný a profesionální? Co by měl životopis obsahovat a co naopak vynechat? Jak se odlišit od ostatních uchazečů o práci? A jak napsat motivační nebo průvodní dopis? V tomto článku vám poradíme, jak vytvořit životopis podle nejnovějších trendů a jak se vyhnout nejčastějším chybám. Přečtěte si naše tipy a uvidíte, že psaní životopisu nemusí být tak složité, jak se zdá.

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

V tomto článku týkajícím se pracovní smlouvy se podíváme na nezbytné a obvyklé náležitosti pracovní smlouvy. Vysvětlíme si rozdíly mezi pracovní smlouvou na dobu neurčitou a pracovní smlouvou na dobu určitou; zjistíme, co se stane na konci doby určité. Nechybí ani pracovní smlouva ke stažení.

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.

AJ benefit benefity bonus bonusy byznys den dokumentace ekonom hlavní hledám IT kandidát Luže management manažer měření místa místo Most nabídka nabídky náplň práce nárok NDA nové obchodní odpovědnost Office OZP pečlivost plán plat plnění postup pozice požadavky práce praxe prostředí reporting role rozvoj řízení služební SOU společnost společnosti školení vedení výsledky vzdělání vztahy zaměstnanců zkušenosti znalost znalosti cesty dané dar dokument firemní jednání kontakt koordinace myšlení náplň obchod odměna odpovědná odpovědné PC poměr PR program projekt projektové předpoklad případ příprava příspěvky přístup report rok řešení standard stav technické technický technolog tým výrobní vztah zákazník zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena