- 55 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Dobrý den, hledám samostatného H&S člověka, který přebere agendu jedné ze čtyř výrobních budov po kolegovi, který odchází.
Rád se setkám s člověkem, kterému nebude vadit korporátní prostředí a ocení volnost při řešení úkolů spojených s BOZP.
Pokud si plácneme, budete mít na startosti kompletní zajištění BOZP a PO v rámci jedné výrobní haly.
Vaše role bude hlavně kontrolní. Nebudete provádět přímo revize, ale musíte mít přehled, kdy a co má revizi mít a zajistit, že to zrevidováno bude.
Váš budoucí nadřízený chce, abyste byl samostaný. Pokud vznikne problém, očekává, že dojdete s návrhem řešení, které mu přednesete. Nechce, abyste se zeptal, co mám s tímto problémem dělat?. Zároveň je připravený dát vám potřebnou volnost.
Představuje si Vás jako aktivního člověka, který bude chodit do výroby, po hale, řešit nesrovnalosti v „terénu“ ne od počítače. Vysvětlovat kolegům, proč se mají chovat tak, jak to předpis vyžaduje. Mluvit s nimi a umět si i dupnout, protože bezpečnost je zde kladena nade vše.
Je nutné domluvit se anglicky skrze cally s kolegy ze zahraničí a reporting.
Tak co, už se vidíte na této pozici? Pokud ano, ozvěte se mi, ať to posuneme dál.
Těším se na reakci, Michal.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?