- 6 000 – 10 400 Kč / týden
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
📍 Mladá Boleslav a okolí | 💰 Mzda až 54 000 Kč (včetně bonusů) | 🕗 1 směna + pohotovost na telefonu (3000 Kč měsíčně)
Hledám nového člena do fajn týmu s vedoucím, který kolegy podporuje, rozšiřujeme tým, který se postará o nový projekt
✔️ Budete zodpovídat za samostatné plánování, vytěžování, prodej a monitorování přeprav
✔️ Budete komunikovat se skladem, koordinovat nakládky, vykládky, komunikovat s řidiči
✔️ Zpracujete objednávky, budete v kontaktu s dopravci, budete evidovati informace o přepravách v systému
✔️ Práce na 1 směnu a placená pohotovost na telefonu
✔️ Fixní mzda a mnoho bonusů a benefitů
✔️ Plně hrazené stravenky zaměstnavatelem 1.800 Kč
✔️ 25 dní dovolené
✔️ Multisportka, Makro karta
✔️ Příspěvek na penzijko, pojištění odpovědnosti
✔️ Pokud bude práce vyžadovat nějaký ten přesčas kompenzujeme ho bonusem
✔️ Zvýhodněné telefonní tarify
✔️ Teambuldingy a další akce
✔️ Odměny pro zaměstnance - narozeniny, výročí atd.
✔️ Plné zaškolení od zkušených kolegů
✔️ Zvýhodněné tankování
✔️ Možnost kariérního růstu
✔️ Slevy u obchodních partnerů
✔ Zajišťování mezinárodních/vnitrostátních přeprav
✔ Komunikace se zákazníky, dopravci, řidiči, skladem, dalšími odděleními společnosti
✔ Plánování a optimalizace tras, organizování, sledování a evidence přeprav
✔ Vyřizování objednávek, zadávání do systému, cenotvorba, reporting
✔ Efektivní plánování přeprav a zodpovědnost za finanční výsledky oddělení, optimalizace nákladů, cenové nabídky
✔ Práce na 1 nebo 2 směny
✔️ Zkušenosti v oboru dopravy/spedice (velkou výhodou je oblast automotive)
✔️ Znalost předpisů silniční dopravy (561/2006, AETR) výhodou
✔️ Musíte znát celý průběh přepravy od A po Z, umět komunikovat s řidiči
✔️ Znalost cizího jazyka výhodou, není podmínkou
✔️ Musíte být organizačně zdatný/á

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.