- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Chcete pracovat pro celosvětovou jedničku ve svém oboru? Náš klient je prestižní, výrobní automotive společnost s tradicí více jak 100 let. Aktuálně obsazujeme pozice Inženýr dodavatelské/zákaznické kvality se mzdou odpovídající zkušenostem, praxi a vzdělání kandidáta. Ideální kandidát by měl mít výborný AJ a praxi na obdobné pozici v automotive. Pozice je vhodná i pro absolventy.
SQA – Jaká bude Vaše náplň práce?
budete zajišťovat spokojenost svěřeného dodavatele
zodpovídat za výsledky kvality svěřených projektů
řešit incidenty, vadné výrobky nebo reklamace
Budete monitorovat převedení požadavků do specifikací výrobků a procesů
CQA – Náplň práce:
podpora svěřeného zákazníka
vyřizování zákaznických reklamací
spolupráce na tvorbě FMEA
kooperace s procesními a dodavatelskými kvalitáři, oddělením Vývoje, atd.
příprava podkladů pro interní a externí audity
Rádi se s Vámi setkáme, pokud:
se domluvíte se v anglickém jazyce
máte praxi na oddělení dodavatelské/ zákaznické kvality v automotive
jste komunikativní a týmový hráč
máte zájem se učit a realizovat se v oblasti kvality
Na co se můžete těšit:
flexibilní začátek a konec pracovní doby
5 týdnů dovolené
nadstandardní možnosti individuálního profesního rozvoje
měsíční prémie až do výše 11 % z hrubé mzdy
bonus 10 000 Kč za doporučeného zaměstnance
příspěvek na závodní stravování
odměny za zlepšovací návrhy
příspěvek na dopravu
příspěvek na penzijní připojištění ve výši 4 % z hrubé mzdy, max. 1 500 Kč za měsíc
zvýhodněné tarify pro Vás i Vaší rodinu
slevy u obchodních partnerů
firemní jazykové kurzy (1 hodina týdně v rámci pracovní doby)
Pokud máte zájem o tuto pracovní příležitost, neváhejte nám zaslat svůj profesní životopis v českém a anglickém jazyce.
Odpovědí na tento inzerát souhlasíte, aby společnost HR Direct s.r.o., sídlem Šámalova 1254, Mladá Boleslav 293 01 uchovávala Vaše osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.