- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Hledáme k nám do moderní kanceláře komunikativního kolegu/kolegyni, který/á bude mít přehled i po technické stránce. Komunikace se zákazníky bude nejen v Českém jazyce, ale i v Anglickém, tudíž bys měl/a mít znalost alespoň na B1. Náplň práce je rozmanitá a rozhodně né nudná. Můžeš zde nasbírat spoustu zkušeností a kariérně se posunout. A aby si se cítil/a ještě lépe, máme pro tebe nachystaných spoustu benefitů. Pro více info neváhej zareagovat!
*komunikace se zákazníky
*zapisovat informace do systému
*kontrolovat průběhy zakázek
*vytváření cenové nabídky
*spolupracovat s kolegy z dalších oddělení
*SŠ technického zaměření výhodou
*znalost AJ minimálně na úrovni B1
*základní znalost výkresové dokumentace
*zkušenosti s programem SAP výhodou
*nabízíme ti flexibilní pracovní dobu
*třináctý plat je u nás samozřejmost
*možnost využití občasného home office
*k dispozici je závodní stravování ve firmě
*příspěvek na sportovní a kulturní akce
*plně hrazené jazykové kurzy
*možnost kariérně růst
*a spousta dalšího
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.