- Plný úvazek
O nás
Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s. vznikla 1. ledna 1994. Je společností vlastnickou, to znamená, že spravuje vodohospodářský majetek svých akcionářů – obcí a měst. Jedná se o infrastrukturu pokrývající převážnou část okresu Olomouc, jako jsou hlavní vodovodní přivaděče, vodojemy, prameniště a úpravny vody a dále některé kanalizace a čistírny odpadních vod.
Pracovní náplň personalistky
- Plánuje a vede personální agendu ve firmě;
- Vyřizuje kompletní životní cyklus zaměstnance a jeho pracovněprávní záležitosti (vznik, průběh a ukončení pracovního poměru);
- Zajišťuje vedeni personální evidence všech zaměstnanců;
- Zajišťuje proces vyhledávání nových uchazečů a zájemců o práci, včetně personálního marketingu;
- Zajišťuje proces náboru, přijímání a propuštění;
- Je odpovědný za řízení vztahů se zaměstnanci;
- Zajišťuje vzdělávání a rozvoj zaměstnanců;
- Organizuje školení a vzdělávání zaměstnanců;
- Zajišťuje legislativní soulad personálních procesů a dokumentů ve firmě;
- Zajišťuje zpětnou vazbu od zaměstnanců a eskalaci jejich žádostí, témat a problémů;
- Spolupracuje s vedením společnosti na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování zaměstnanců Spolupracuje s managementem firmy při vytváření pracovních míst a popisů pracovních náplní Připravuje a aktualizuje vnitřní předpisy a pracovně-právní dokumenty firmy;
- Připravuje pracovní smlouvy a další dokumenty týkající se pracovně-právních vztahů;
- Podporuje zpracování mezd zaměstnanců;
Pracovní náplň mzdové účetní
- Zpracování mezd;
- Znalost zákoníku práce;
- Znalosti problematiky účetnictví, daní, HR a zákonů;
- Orientace v daňové problematice, především daně z příjmů fyzických osob;
- Mzdové doklady, jejich zpracování a evidenci;
- Znalosti v oblasti mzdových předpisů a forem odměňování;
- Odvody zdravotního a sociálního pojištění;
- Výpočty a vyhodnocování mzdových a prémiových ukazatelů.
Požadavky
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- Prokazatelná praxe se zpracováváním mezd a personální agendou minimálně 5 let
- Znalosti mzdové problematiky a pracovněprávní legislativy
- Velmi dobré uživatelské znalosti PC, Excel, Word
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Velká míra samostatnosti, osobní přístup, zodpovědnost, pečlivost
- Ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání
- Řidičský průkaz skupiny B výhodou
Co nabízíme
- Stabilní zaměstnání
- Příjemný pracovní kolektiv
- Platové ohodnocení – 50.000 Kč
- 13. a 14. plat
- Možnost čerpání firemních bonusů ve formě příspěvků na stravování/stravenky, 5 dnů dovolené nad rámec Zákoníku práce, příspěvky na penzijní připojištění 30 tis. Kč ročně, příspěvek na dovolenou
- Možnost dalšího vzdělávání
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- 13., případně 14. plat
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na mobilní tarif
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Parkoviště



