Excel Enthusiasts wanted!

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Time for change?
Did you just come back from your holidays and find out that your current job is not that awesome anymore? Or you maybe just finished the school and are looking for an opportunity?

Well, this might be your chance :)
I'm looking for someone, who is familiar with MS Excel and wouldn't have an issue to put together some data analysis time to time (i.e. pivot tables would be helpful here). And besides that, someone who is communicative and speaks decent English, because you wouldn't also need to talk to people (team, partners, clients etc.)

Some tasks you would be responsible for:

  • Building effective relationships with asset managers, explaining company processes & understanding how to on board their data
  • Working as part of client project delivery team
  • Being responsible for provision of data from clients / fund groups
  • Executing research industry projects & market research, particularly platform based requirements, recommending how company facilitates & acquires
  • Working closely with colleagues in India & Czech Republic

REQUIREMENTS:

  • Fluent English
  • German as an advantage
  • Educated to degree level (preferably Economy/Finance)
  • Advanced MS Excel skills
  • Delivery focussed, and be able to work effectively in a project environment
  • Persuasive and effective communicator, able to deal with clients/fund providers
  • Ability to prioritise, keep track of multi tasks and work to multiple deadlines
  • Should be a good team player who can also work independently
  • Grasp of investment industry/ Financial Services is welcomed
  • Sales or business experience would be appreciated
  • Committed to long term employment

BENEFITS:

  • 100CZK food vouchers fully covered by employer
  • Vouchers for free time activities
  • 5 weeks of vacation
  • Paid sick days
  • Additional Pension Insurance payments
  • Team building activities
  • Attractive offices location close to city centre

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 42 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 8. listopadu
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
Optik House, s.r.o. | Optik House, s.r.o. | Mnichovice, Praha-východ Mnichovice, Praha-východ
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. května
Pixelmate, s.r.o. | Pixelmate, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října
FORCORP GROUP spol. s r.o. | FORCORP GROUP spol. s r.o. | Staré Město, Uherské Hradiště Staré Město, Uherské Hradiště
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. srpna
FORCORP GROUP spol. s r.o. | FORCORP GROUP spol. s r.o. | Zlínský kraj Zlínský kraj
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ČESKÁ TELEVIZE, ČSOB Stavební spořitelna, a.s., Česká spořitelna, a.s., Partners Financial Services, a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., AZ SERVIS, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., SMS finance, a.s., Jan Holínka, HANYA corporation s.r.o., Petr Havlík, SLUTO s.r.o., ROMAN HORNYCH, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Soukromá klinika LOGO s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Manažer / manažerka IT bezpečnosti, Specialista / specialistka IT, Technik / technička IT, Manažer / manažerka nákupu, Nákupčí, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Prodejce / prodejkyně vozů, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Celá ČR, Modřice, Štýřice, Brno, Trnitá, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT