Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

HR Recruiter pro FINANCE

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Hledáme PARŤÁKA - ŠIKOVNÉHO HRistu Baví Vás být úspěšní a ovlivňovat výsledky své práce? Zajímá Vás, co se děje na pracovním trhu a v oblasti HR? Rádi byste využili své znalosti z oblasti Financí a používali anglický jazyk na každodenní bázi? Máte zájem pracovat pro nejúspěšnější personální agenturu v České republice a podílet se tak na jejím růstu? Pozor, hledáme posily do našeho týmu Business Services! Pojďte pracovat s těmi nejlepšími! Jsme jednička na trhu v oblasti náboru kandidátů a právě rozšiřujeme náš tým a proto hledáme nového šikovného kolegu/kolegyni na pozici HR Konzultanta v rámci divize Business Services. Grafton je předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě s 30 pobočkami v 6 zemích. V současné době hledáme týmového hráče, který má zájem posílit stávající oddělení Business Services, rád navazuje vztahy, má zodpovědný přístup, ocenil by možnost spolupráce s klienty z mezinárodního prostředí a zároveň uvítá práci v rámci zábavného a přátelského kolektivu. Mimo jiné bude náplň práce obsahovat: * Preselekci životopisů a následné vedení pohovorů s uchazeči (českými i ze zahraničí) * Inzerci pracovních pozic (sestavování inzerátů, následná inzerce na webové portály) * Zodpovědnost a zajištění komplexního náboru zaměstnanců pro naše klienty (koordinační činnost mezi uchazeči o zaměstnání a zaměstnavateli) * Příležitostná obchodní jednání s klienty, návrh optimálních řešení, rozvoj obchodních vztahů a navazování úzkých profesních vztahů * Monitorování situace na trhu práce * Spolupráci s univerzitami a jazykovými instituty * Možnost participovat podle zkušeností a zaměření na různorodých projektech * Účast na zajímavých konferencích, setkání s novými investory a mnoho dalších aktivit * Sledování nových trendů Pokud jste člověk, kterého hledáme a zároveň by Vás zajímalo více informací k náplni práce, napište nám něco o sobě. Těšíme se na zaslané životopisy všech, kteří by rádi rozšířili a posílili náš tým! Pro více informací se můžete podívat na naše webové stránky: http://www.grafton.cz/o-nas/ POŽADAVKY: V podstatě hledáme nadšeného člověka, který umí jednat s lidmi, má ideálně již zkušenosti s náborem a především má znalost v oblasti Financí. Do týmu bychom rádi přivítali člověka, který chce dělat práci, která má smysl, naučit se něco nového a zároveň i sebou přinést i nápady! Naši klienti jsou z mezinárodního prostředí, kteří rozšiřují své aktivity v rámci Prahy a my jsme pro ně spolehlivým partnerem při náboru a projektových aktivitách. Z důvodu rozšiřování našich aktivit jsme se rozhodli i posilnit tým o další členy. Jaký by měl být ideální profil kandidáta? * Znalost anglického jazyka na plynné úrovni pro denní využití * VŠ vzdělání (ideálně ekonomického / finančního směru) * Relevantní praxi v oblasti náboru, poradenství, HR či byznysu je velkou výhodou * Přehled v oblasti Financí, ideálně pracovní zkušenost přímo y oboru * Projektově zaměřenou osobnost schopnou pracovat samostatně a zároveň kooperovat s ostatními v týmu * Proaktivní přístup a obchodní myšlení * Energická a pozitivní osobnost s vystupováním na profesní úrovni * Schopnost učit se nové věci a zájem o svůj další odborný růst a budování dlouhodobých profesních vztahů Práce u nás Vás bude bavit, pokud: * Baví Vás podporovat kolegy v týmu a zároveň přispívat ke spokojenosti našich klientů * Máte rádi přátelskou a uvolněnou atmosféru * Rádi navazujte dlouhodobé vztahy, jak s kolegy, tak i klienty/partnery * Rádi využíváte cizí jazyk/y na denní bázi * Máte rádi mezinárodní prostředí * Nevadí Vám práce v dynamické společnosti * Jste ambiciózní a rádi byste se naučili něco nového * Jste kreativní - rádi vymýšlíte nové postupy a přicházíte s novými nápady BENEFITY: * Atraktivní finanční ohodnocení * Zodpovědná a různorodá práce v zavedené nadnárodně působící personální agentuře, jedničky na trhu * Příjemné, kooperativní a přátelské prostředí stabilní společnosti s dobrým jménem na trhu * Pomoc s odborným zaškolením, dlouhodobé vzdělávání a podpora osobního rozvoje * Zajímavá práce s možností odborného růstu * Podílení se na zajímavých mezinárodních projektech * Práce v centru Prahy * Široká škála zaměstnaneckých benefitů * Motivační platové ohodnocení * Možnost využít na denní bázi znalost cizích jazyků
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Strakonice
  • Unique Personalservice s.r.o. v…
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
  • Ostrava
  • Work Service Czech s.r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. listopadu
  • Pardubice
  • Teleperformance CZ, a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. listopadu
  • Ostrava-město
  • TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. února
  • Ostrava-město
  • TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
  • Ostrava-město
  • TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. dubna
  • Ostrava-město
  • TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. dubna
  • Jablonec nad Nisou
  • Lucie Sedláčková
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. října
  • Jablonec nad Nisou
  • Lucie Sedláčková
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., ManpowerGroup s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Trenkwalder a.s., Crocogarden z.s., Lagerris a.s., Česká spořitelna, a.s., 21 Consult Group s.r.o., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., Delirest services s.r.o., Neztrácej čas s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, Manager, Provozní / F&B Manager, HR manager, Brand manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Osobní trenér / trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 6 - Vokovice, Praha 1 - Staré Město, Praha 4 - Libuš, Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Krč, Praha 7 - Holešovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Vše o ukončení pracovního poměru ze strany zaměstnavatele

Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Pracovní doba - vaše nároky a povinnosti

Pracovní doba - vaše nároky a povinnosti

Povíme si vše, co potřebujete vědět o pracovní době. Jak se rozvrhuje, kdo určuje začátek a konec vaší pracovní doby. Jaký je rozdíl mezi rovnoměrnou a nerovnoměrnou pracovní dobou? Co to je klouzavá pracovní doba a jak jí můžete dosáhnout? Chcete zkrácený úvazek, poradíme, zda máte nárok.

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

AJ benefit benefity Bor business byznys český činnost den ekonom hledám hodnocení HR HR konzultant HRIS investor inzerát inzerce IT kandidát konzultant management měření mezinárodní Most možnost nábor náplň práce nové obchodní obsah odpovědnost ohodnocení partner plat pobočka podpora pohovor poradenství postup práce pracovní prostředí RECRU recruiter rozvoj růst sledování SOU spokojenost společnost společnosti spolupráce stabilní školení talent management uchazeč uchazeči vedení výsledky vzdělání vzdělávání vztahy zahraničí zaměstnanců zaměstnanec zaměstnání zaměstnavatel zkušenosti znalost znalosti životopis agent anglické anglický anglický jazyk člen díl finance finanční jazyk jednání kolektiv kov kreativní lidské lidské zdroje motivační myšlení náplň národní obchod obchodní jednání oblast oblasti obor odbor odborné odborný oddělení odpovědná odpovědný osobní osobnost Ostatní personální platové ohodnocení pomoc portál portály PR profesní profi projekt projektový přátelské přátelské prostředí příjemné příležitost přístup rok řešení schopnost situace slané spokojen stav talent trend trh tým univerzita vztah zájem zaměstnanecký zdroj zkušenost

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena